• Mackenzie Grace

USA tråden!

USA tråden, going strong!

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m48150328.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45913419.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 17:11
    Tråd för alla som är intresserade att flytta till USA;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 05:38
    För oss som vill bli amerikansk medborgare;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53324942.html
  • Svar på tråden USA tråden!
  • Wagram

Jamen, jag ar ju er manager, ju! (Uttalat pa svenska som i "Varuhuset").

• Rhino
    Wagram skrev 2010-01-30 03:31:55 följande:
    Forresten kan jag visa pattarna ocksa om det kniper!
    Excellent!
    Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • Rhino

Hey, I have an idea!!!

Om vi alla visar pattarna hos Jerry kanske vi alla kan få bröstförstoringar/förminskningar/lyft på köpet!!

Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
  • julmusten

Ja, om vi kan fa brostforminskning pa kopet kan jag latt skita i Leno och Conan och hangla lite med nastan vem som helst.

• southernbelle

Missade Rhino, då behöver de nog inte min hjälp så jag vill vara domare! Om vi är med i Jerry så vill jag gärna ha en tummy tuck med lite liposuction tack...behåller mina skrynkliga lappar ett tag till

• Rhino

Inte för att det har med något vi diskuterat på sista att göra... men var är vår kanadensare? Någon som vet varför hon är på break från oss?

• rasajj

Vad ni tjatar om att visa snuttarna for alla Jerry Springer tittare nu da. Ar det ens nan har i traden som har visat tuttarna infor publik utan att vara pa en strand/badhus?? Forutom jag..

Chockade? Haha, jag tankte val det. Det var i mina tidiga tonar, innan jag blev mormon. I England, pa sprakresa..

Mer an sa avslojar jag inte. Pa Springershowen kommer jag INTE att visa nagot, men jag kan sitta och rodna a era vagnar!!

'The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so.'
  • Sweden

Jag ar sa klen efter alla magsjukor sa det blir nog ingen Jerryfight for mig, nojer mig med att visa plattlapparna

• southernbelle
    Rhino skrev 2010-01-30 04:09:55 följande:
    Inte för att det har med något vi diskuterat på sista att göra... men var är vår kanadensare? Någon som vet varför hon är på break från oss?
    vet inte, men brukar inte hon försvinna lite då och då?

saarg, jag är inte ett dugg chockad faktiskt, visste väl att det bor en liten ...... (kan inte komma på ett passande ord) i dig

jag har oxå visat mina en gång när jag gjorde typ en show and tell med en kille som jag datade för många många år sedan och han skulle tydligen vara välhängd....och jag var nyfiken, men han ville bara visa om jag visade..hehe..hoppas inte min mamma läser detta
Svar på tråden USA tråden!