Rhino, jag tror att de som gillade Leno var de fa som foljde med honom till 10-sloten, och de som gillade The Late Show, (alltsa Conans gamla show), bara forsatte att titta pa den, sa Conan fick inte sa manga nya tittare som NBC trodde. Om Lenotyperna inte skulle tittat klockan 10 sa skulle de fortsatt att titta pa Conan, (som jag tror de sket i nar de redan tittat pa Leno), sa tror jag att de efter ett tag skulle ha vant sig vid Conans quirkyness och fastnat dar med.
Nar Leno tog over sa vann ju Letterman over honom i flera ar, (det var val inte forran Leno intervjuade Hugh Grant efter prositutionsskandalen som hans tur ande??), sa det kanns lite orattvist att Conan inte fick chansen att bygga n publik pa samma satt. Men som sagt, jag tror pa det stora hela att NBC ar de som har problem och inte Conan eller Leno. Fast med det sagt sa tror jag aven att Leno ar lite mer ambitios an vad man kan tro av hans jolly appearance pa burken. Det kanns ju liiiite mysko att det har varit lite storm over The Tonight Show tva ganger och han har varit med bada gangerna.
Men jag vet inte jag. Jag tycker inte om Leno, och har aldrig riktigt gjort. Jag tycker inte han ar kul, men jag gillade faktiskt att det var en san show som han hade klockan 10. Det var val bara jag pa hela jorden som gjorde det!!
Jag tycker det bara ar trakiga sjukhusserier och tremiljoner olika Law and Orders och SCI's pa TV nufortiden. For att inte tala om alla trakiga reality shower.