gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hallå där tjejer!
Nu tycker jag att det är dags att boka in en fika! Jag har inga barn hemma om dagarna just nu så öppnis blir det inte så länge bebis är på insidan ;)
Jag har börjat plugga på distans så barnen är heltid på dagis och jag kan klara även en lite senare fika om det passar er andra bättre! Kom med förslag!
Jag är ledig nu men har fullspäckat denna veckan. Däremot är det tomt i schemat nästa vecka så då hänger jag gärna med på fika, helt fm/lunch tis,ons el tors.
Går in i vecka 38 imorgon så det får bli med lite reservationer ifall bebisen vill kika ut i förtid.
Mig passar det mesta :) barnen hämtas kl 16 men sen har nog ändå de flesta fullt upp med kvällssysslor.
Kan i princip när som helst från fredag framåt, har svårt att fylla dagarna tycker jag.
Ja en fika vore trevligt. Säger som dig EnAnka, det är lite svårt att fylla dagarna... medan andra dagar bara springer iväg och det är svårt bara att hinna komma utanför dörren tycker jag.
Har några få hållpunkter uppbokat för nästa vecka men det mesta verkar fungera.
Fika/lunch låter trevligt!
Jag kan nästan när som helst, inte måndag och tisdag nästa vecka dock.