gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hoppar in här jag med, bor iofs inte kvar i Linköping utan i Norrköping men det hppas jag går bra ändå. Väntar mitt 5e barn i slutet av oktober, en liten kille blir det denna gång me :)
Grattis alla nya mammor!
Här har amningsdimman så smått börjat lätta och det tar (oftast) inte längre 45 minuter per amning vilket känns skönt :) Det här är första veckan jag är ensam hemma med Saga och jag börjar undra vilka aktiviteter man kan ägna dagarna åt. Hon har varit lite missnöjd de senaste veckorna så vi började med Minifom men det är svårt att se om det verkligen gör någon skillnad. Vissa dagar vill hon bara bli buren, konstant, och då är det traska runt som gäller, inte sitta ned
. Långpromenader i all ära men är det någon som har lite andra tips - vad gör ni på dagarna? Dags för en fika kanske?
Jag ska bara skola in tre barn på dagis sen tar jag gärna en fika om det går bra att min bebis fortfarande är på insidan ;)
Gärna förmiddagsfika :)
. Långpromenader i all ära men är det någon som har lite andra tips - vad gör ni på dagarna? Dags för en fika kanske?Halloj!
En fika snart vore trevligt, själv är jag i Örebor en hel del innan sommaren och kommer bara hem "permanent" runt den 26e egentligen.
Skäms nästan när jag läser om allas problem, vi har det så löjligt lätt här tycker jag. Hon äter oftast bara var 4e timme, förvisso tar varje pass någon timme med pauser men de är bara mysiga. Hon gillar väl också att bli buren mycket men har man saker att göra är en bärsjal toppenbra! Dessutom är hon så makalös att hon sover 7 timmar i sträck per natt! Hon skriker nästan aldrig heller utan är allmänt lycklig. Nu har hon sovit 3-4 timmar så snart dags för mat igen antar jag:)
Annars "leker" vi ganska mycket, dvs att hon sitter i mitt knä och tittar på mina grimaser - makalöst roligt verkar det vara!:)
Hoppas ni har det bra annars!
Här sitter jag med EN liten krabat och tycker det är ett framsteg att ha hunnit både duscha och äta idag....
Här sitter jag med EN liten krabat och tycker det är ett framsteg att ha hunnit både duscha och äta idag....