gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Tora och jag bör nog kunna komma vi också!
Jag kommer också.
Ser att jag redan stod med på listan så jag har väl lyckats tackat ja och glömt bort:P
Det ska bli trevligt att ses i morgon!
Idag är första dagen jag är hemma själv med Alva, min man började jobba idag igen efter semester och pappaledighet. Känns lite läskigt, men Alva inledde starkt med sovmorgon och att sova efter babymassagen och nu sova igen efter att hon ätit.
Jag hoppas hon är lika glad och nöjd i morgon!
Ses då!
Tack för supertrevlig fika idag, tjejer!
Jag hann tillbaka till bilen med hela en minuts marginal *s* Nästa gång funderar jag på att parkera den i Vikingstad och ta tåget in till stan så slipper jag tänka på tider på samma sätt.. Vi får se...
Kul i alla fall att få ansikten till en del namn här. Hoppas vi ses igen!
Kram
Jag vågade inte köra in, har för mycket förvärkar.
Men jag följer gärna med på framtida fikor då bebisen kikat ut (vilket den gör i nästa vecka).
Jag fick hämta barnen lite tidigare på dagis idag. Lillkillen hade feber
Nu är han just nattad med 39,1, stackaren... Men men, det var väntat den här tiden på året. Maken och jag har bägge varit ordentligt förkylda och så kommer ju alla skol- och dagisbaciller efter sommaren. Det får bli en lugn hemmadag med barnen imorgon. Jag ska förhoppningsvis hämta ut ett jättepaket med tyger som jag har väntat länge på och sen har jag mängder av beställningar att beta av. Kul!
Tack för trevlig fikastund!
Här är länken som jag pratade med några av er om, ang. viss mat som man kan testa att utesluta om ens barn verkar ha ont i magen. http://www.aqpunktur.se/ Informationen ligger under länken spädbarnskolik.
Hoppas vi ses igen!