Inlägg från: perni80 |Visa alla inlägg
  • perni80

bf-juni västerås

Hej tjejer!

vad många västeråsare som ska ha i juni. Kul!! Själv ska jag ha den 1 juni. Så nu börjar magen att synas ordentligt {#lang_emotions_smile} Är det många av er som går på gravid yogan på danshuset? I sånna fall ses vi på torsdag. Vilken grupp har ni valt? Själv går jag i den sena gruppen. Om ni har plats för en till i er fika grupp, följer jag gärna med någon gång.

• perni80
    HippYgirl skrev 2010-02-03 17:47:27 följande:
    ja om det är fler som vill komma så är det hemma hos mig kl 14 på söndag, bara att säga till så skickar ja adressen! :) jo fikat fixar jag om det kommer många spelar ingen roll. ICA har storpack med kakor *ler*  (här har vi en som verkligen inte kan baka) det är väl mest sittplatser som är svårt man får flytta in köksstolarna i vardagsrummet :)
    Hej!

Angående söndag, så jag tittar gärna förbi ett litet tag. Jag börjar jobba kl 16. Vad är det för adress?? Kul att träffa andra västerås mammor!
  • perni80

Hej!
    Vi bor på Eriksborg i radhus, vi får oxå skotta endel, fast det låter jag min man göra {#lang_emotions_laughing} Det är du det dem är till för{#lang_emotions_wink} Jag har inte tröttnat på snön än. tycker att det är härligt. Ska bli kul att ses om ett tag! Just ja, BF är beräknat till 1 juni.

Pernilla

• perni80

Hej och tack för i söndags, det var jätte kul att få träffa er! Ser framemot nästa gång. Är det bestämt vart någonstans vi ska vara? Jag kan tyvärr inte ha fikat hemma hos mig. Men jag tänkte jag kunde ta det gången efter? När kan ni??

Kul att göra 3D ultraljud. Fast jag vill inte veta vad det blir förren jag är på förlossnigen. En kompis var på Titut och var jätte nöjde med det. Men det var ju dyrare än på Sibyllekliniken.

Som förstagångsfödeska vill man verkligen vara kvar på BB längre än 6 timmar!! Hoppas att man får det om man vill.

• perni80
    {#lang_emotions_coffee}  Fika 28/2 {#lang_emotions_coffee}

Happy73
    Angeni
    HippYgirl
    MumsMaräng
    (Sussi81)
    Bezilia
    perni80

Har ni bestämt någon tid? Jag måste ju tyvärr åka och jobba kl 16. Men jag är gärna med så länge jag kan!
  • perni80

Hej!
    Vilken aktivitet det är i tråden! Hoppas att det är bra med alla och angeni se till att inte trilla så mkt {#lang_emotions_wink} Såg att jag inte fanns med på BF listan. Jag ska ha 1 juni. Skulle du swwweetiiie lägga till mig??

• perni80

Hej!

Som tur är kan jag sova hela nätterna. Och ingen halsbränna har jag heller. Hoppas att det inte kommer nåt heller. Men nu är jag inne i en super trött period igen. Vill helst inte göra nåt annant än att ligga i soffan eller sängen. Ska iaf dra iväg på yogan imorron.

HippYgirl var inte för hård mot dig själv!

• perni80

Hej!

Plogen: jag har bokat profylax på www.profylaxgruppen.com, vi ska gå den 11 & 18 mars. Ser fram emot det. utbildningen är här i Västerås och kostar 1750 kr/par.

Jackorna börjar sitta väldigt tajt runt magen nu, men som tur är min mor lite större än mig så jag har fått låna hennes jacka. Men jag vet inte hur det ska gå med termobyxor i Sälen i påsk??? I-lands probelem kanske {#lang_emotions_laughing}

Ses nästa söndag om inte på yogan ikväll.

• perni80

Vi ska köpa en Teutonia Cosmo. Min kompisar ha sånn och är jätte nöjda! De 2 framhjulen är rörliga och mellan stora. Ganska lik Teutonia Fun som HippYgirl har. Babyskydd??? Vad menar ni?

• perni80

ahhh, då fattar jag! {#lang_emotions_smile} det ska jag iaf låna från en kompis. Man kan även hyra det från babyproffsen.

Svar på tråden bf-juni västerås