Inlägg från: perni80 |Visa alla inlägg
  • perni80

bf-juni västerås

Hallå tjejer!
    Vad ni har varit aktiva under påsken! Själv har jag varit i Sälen sen i tisdags och kom hem i måndags. Hur skönt som helst. Blev dock ingen längdskidåkning som jag hade planerat, utan bara häng, promednader och mys! {#lang_emotions_sunny}

Mums: Grattis i efterskott!
    nihao: Skönt att bygget har dragit igån ordentligt nu, synd bara att det var en massa saker som fattades.
    jolinsfaster: jag tycker att det är jätte bra att du har skrivit på papprena!!! Som lady sa vissa strider är inte värda att ta! Nu har du massa annat att se framemot och engagera dig i.

Det ska bli jätte kul att se er alla igen på söndag. {#lang_emotions_laughing}Tvyärr så måste jag ju dra vid 4 tiden {#lang_emotions_frown} men vi hinner iaf träffas ett tag!!

Ha en bra dag!

• perni80

Tack för en jätte trevlig emftermiddag! Tråkigt bara att jag var tvungen att jobba. hade mycket hellre suttit kvar och pratat mer med er!!! Har ni bestämt något om när  vi ska träffas igen???

Ha en bra dag1
    Kram

• perni80
    Fika:

24/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    Perni80 (Pernilla)

25/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    MaraFara (Sara)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Perni80 (Pernilla)

1/5
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Lady of Baqueta (Annika)

2/5
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Lady of Baqueta (Annika)
  • perni80
    Hej tjejer!

Shia: Beklagar verkligen sorgen! Ha inte dåligt samvete för att ni inte hade lika bra kontakt de senaste 2 åren. Utan som du sa, tänk på de 28 härliga år ni haft!

Tror ni att vi skulle kunna ses kl 13 istället?? För jag börjar jobba kl 16.30 och det vore kul att inte behöva stressa i sig mat och gosaker och framförallt missa allt snack!!! Vad säger ni om det???

Tur att jag är ledig på måndagar. Min helg har det varit fullt ös!!! Födelsedagsmiddag med trerätters på fredagen. Och mina kära vänner ville inte alls gå hem så kl 1 gick jag och la mig, sen vid 1.30 skickade min man hem dem :) I Lördags hade vi luch för 38 personer + 6 barn och 1 hund... Det gick över förvantan. Hur trevligt som helst och massor med mat. Som tur är så blev det inte så mycket mat över. Lite sallad och 1 paj. Så i söndags tog jag det ganska lugnt. Var tvungen att städa och sen jobbade jag ju på kvällen. Men där emellan tog jag det lugnt.

Vad roligt det ska bli att ses igen på söndag. Hoppas att det passar alla att vi ses kl 13 istället.

Fika/ätbart hos Marängen 25/4

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika) - Kärleksmums (jag vill ha sött{#lang_emotions_tongue_out})
    MaraFara(Sara)
    Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla) - taccos paj
    Angeni(Jenny) - tar med lite frukter som man kan plocka av
    Nihao(Emma) - tar med matbröd
    vikh(Sara) - tar med mig pastasallad med kyckling.
    Skuggspel (Sanna) någon sorts kaka.
    MumsMaräng
    Plogen - muffins

Kramar
  • perni80

Tack så mycket för igår! Hur trevligt och gott som helst. Hoppas att vi ses snart igen! Kram på er!

• perni80
    Hej tjejer!
    Tänk, nu börjar det verkligen att närma sig för många! Spännande!!! Är det nån mer än MaraFara som har kännt av förvärkar??

Jag var hos BM idag. Allt ser bra ut. Bäbisen är nästan helt fixerad, lite ruckbar tycket hon. Så det känns ju skönt iaf.

Om ni hittar på nåt trevligt en måndag så är jag gärna med. Är nämligen ledig då.
    Ha en toppendag alla go tjejer. Lycka till Mums med presentationen idag! Det kommer ju gå galant!

Lördag 1/5
    Bezilia (Anna)
    Happy73

Söndag 2/5
    Bezilia (Anna)
    Happy73
    Lady of Baqueta (Annika)

Lördag 8/5
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    HippYgirl ( Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla)

Söndag 9/5
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla)
  • perni80
    Jolinsfaster: Min moderkaka ligger oxå i framvägg, men de sa inget om att jag skulle få göra ett till UL. Får du göra ett till för att din ligger lågt placerad?? Skönt att få gå och göra ett till UL.
  • perni80

Hej tjejer!

Synd att jag missade fikan idag. Jag som är ledig på måndagar. Ja, ja, vi ska ju ses på söndag iaf {#lang_emotions_laughing}

Lady B: Spännande!! Hippy: Vad skönt att akupunkturen har hjälp dig! Nu är det inte långt kvar!

Jag var i Tällberg i helgen med min man och lyxade. Fick 60 minuters gravidmassage, 20 min ansiktsbehandling, 3-rätters och bo i svit. Hur härligt som helst. Idag har jag tvättat bäbis kläder. Mysigt. Nu börjar det närma sig och jag känner mig redo nu. Fast det är  ju 29 dagar kvar till BF.

Nihao:
    Va kul att va kan vara hemma hos er på söndag! Jag tycker oxå att vi kan köra lite knytis.

Söndag 9/5
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika) (kanelbullar)
    HippYgirl (Elin)
    MaraFara (Sara)
    Perni80 (Pernilla) nån typ att kaka, typ kola snittar (leila så klart! {#lang_emotions_smile})
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Nihao (Emma)
    skuggspel(sanna)
    Mumsmaräng
    Plogen

Vilken härligt dag dethar varit! Hoppas att ni alla mår bättre och kan sova. Som tur är har jag inga problem än så länge (peppar, peppar, ta i trä)

Kram på er

• perni80

Lycka till Lady B!!! Hoppas att allt kommer att gå toppen. Tror att lilla Frank kommer idag!!! Tänker på er massor! Du kommer att klara det här galant :)

Bamse kramar från mig!!!!

• perni80

Åhh, stort grattis Hippy!!! VAd roligt och skönt att allt gick så bra och fort!! Vad kul att du kommer på söndag{#lang_emotions_laughing} Nu längtar man ännu mer tills vår lilla bäbis kommer.

kram på er alla

Svar på tråden bf-juni västerås