Inlägg från: perni80 |Visa alla inlägg
  • perni80

bf-juni västerås

Godmorgon tjejer!

MaraFara, Angeni och Bezilia blir det några bäbisar?? Jag ska ju ha på tisdag och känner ingenting ännu. Men hoppas att det bara sätter igång på måndag natt eller nåt!

Kom på inatt när jag låg vaken att Beziliz frågade efter lite film tips. Så här kommer lite bra filmer att glo på. Både gammalt och nytt och blandade genrer.

Ocean 11,12,13
    Twilight
    New Moon
    I am Sam (Väldigt sorglig)
    Up
    Slumdog Milionaire
    Chocolate
    Music and lyrics
    Love actually
    Stekta gröna tomater
    Girls just want to have fun
    Good will hunting
    Stieg Larsson trilogin (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes)
    Bakfyllan
    When a man loves a women
    Sex in the city: The movie

Det var vad jag kom på för tillfället. Nån som har någon bra serie att rekomendera?
    Ha en bra helg!

Kram på er 

• perni80
    God morgon tjejer!

Idag är dagen D. Men det verkar inte som om vår lill parvel vill titta ut just idag. Har inga känningar alls. Men dagen är ju inte över... Är kanske lite väl optimistisk. Men man vet ju aldrig!!!
    Angeni: åhh vad jobbigt att du bara får stå ut med förverkarna.
    Mums: vad mysigt att få proffsbilder på magen.
    Skuggspel: Hur är det med dig????
    Bezilia: Hur går det för din bäbis, vill h*n inte ut riktigt än? Eller är du på BB nu? Hoppas hoppas!!!

Jag skirver upp mig på fikat är kommer jag inte så ligger jag på BB {#lang_emotions_sealed}
    Nu ska jag ta en kaffe och sätta mig i solen, sen klippa gräsmattan.

Ha en bra dag alla härliga mammor!

Torsdag 3/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    MumsMaräng, men jag kan inte förrän runt 11.30, så kör på den dag som passar er!
    Angeni
    Jolinsfaster
    Perni

Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni
    Sussi med Maja
    Jolinsfaster
    Perni
  • perni80

Hej!

Fredag kl 11 på djäkneberget låter toppen!
    Jag hoppas att jag inte kommer, men antagligen så har lillskrutten inte tittat ut då.

Ha en härlig dag i solen.

• perni80

Grattis igen Bezilia!!! Härligt med första tjejen oxå! Känns bra att jag vet vad som väntar mig... 72 timmar värkar. Härligt! Ochb grattis mums att du fått snitt tid!!

Än så länge har jag ingen bäbis. Skulle ju fått i tisdags.... Hallå, vart är du?? Längtar efter dig!

Jag kommer iaf imorron om inte bäbisen vill ut innan dess, vilket jag tvivlar på. Har fått tips från 3 st att champange ska sätta igån värkarna. Så vi får väl korka upp en liten skumpa och hoppas att det sätter igång! :)

Ses imorron!
    kram på er

• perni80

Hej tjejer!

vad mysigt det var att träffas på djäkneberget i fredags och gosigt att träffa våra nyfödda i tråden, Sam och Frank (grattis i eftersoktt på 1 månadersdagen) och alla andra söta barn!

tråkigt att ni är sjuka. fy vad jobbit. Skuggspel: jag lider med dig!!

jag har iaf inte fått någon bäbis än. väntar och väntar... har provat champagne, sex, sprungit i trappor, badat i mälaren, rensat ogräs... men inget verkar hjälpa! börjar bli lite smått galen... 6 dagar över idag. nu vill jag att h*n ska komma!!!!!! lyssna på mamma...

nu verkar det som om alla kommer att få barn före mig.. härligt för dem!!!! och tråkigt för mig. men någon gång kommer h*n ut iaf :) håll tummarna för att det är snart!!!

jag vet inte om jag kommer ner på stan imorrn. kanske.

ha en bra dag!

• perni80

Grattis Plogen till lilltjejen! Gick allt bra? Hur lång tid tog det?

Jag har lite ont i ryggen och hoppas på att värkarna ska sätta igång.

• perni80

Hej tjejer!

Nu har vi oxå fått barn :) En liten tjej som kom den 9 juni kl 00.34. Inte så liten förresten 4340 gram och 51 cm lång! Allt gick bra och vi mår toppen. Bodde kvar på BB 2 nätter. Det var jätte skönt och nu är det superhärligt att vara hemma!!!

Grattis till alla bäbisar.

Kram på er!

• perni80
    Baby TrådbäbisarnaHjärta

5 maj :HippYgirl - Sam 50cm,3295g
    5 maj: lady of Baqutea - Frank 52cm,3420g
    26 maj: vikh - Filip 50cm,3335g
    1 juni:Bezilia - Tove 49cm,3130g
    4 juni:Plogen?
    6 juni:Shia - en son 
    7 juni:Nihao - Erik 50cm,2978g
    9 juni: perni80 - Lexie 51 cm, 4340 g!!!!

• perni80

Bezilia: Sitter här och gråter. Stackars er och vilken tur att åkte in. Vilken mardröm!!!!! Tur att hon är en stark liten tös, ni måste vara helt slut.

Massa med styrkekramar till er 3 Hjärta från mig och lexie.

• perni80

Hej tjejer!
    Grattis MaraFara till melvin. Lät som en jobbig förlossning. Jag fick krysta i 1,5 timmar, det tyckte jag var jobbigt.

Bezilia,
    vad skönt att ni får komma hem!! Vlika klippor ni är! Jag hålle oxå med om att lilla T kanske inte ska utsättas för massa baciller. Fast det vore jättge kul att träffa henne.

Plogen
    . stackare. att mjölkstockning kan bli så jobbiga. ge ersättning och pumpa ur om du vill och kan. Ha inte dåligt samvete för det.

Fika hos Elin:
    Onsdag 23/6  efter kl 14
    (BVC kl 13.15)
    Elin med Sam och Leah
    Anna & Tove
    (Sussi & Maja)
    Emma, Tuva, Siri & Erik
    Pernilla & Lexie

Tosdag 24/6   kl?
    Elin med Sam och Leah
    (Sussi & Maja)
    (Emma & co)
    Pernilla & Lexie

Fredag 25/6    kl? midsommarafton!!
    Elin med Sam och Leah
    (Sussi & Maja)

på fredag är det ju midsommarafton så då kanske det inte blir någon fika.

ha en bra dag alla goa mammor!
    kram

Svar på tråden bf-juni västerås