bf-juni västerås
GRATTIS Lady B!!! Hoppas att ni oxå kan/orkar komma på söndag! Ska bli sååååå kul att se både Frank och Oscar! Ta hand om er! Stor kram!!
GRATTIS Lady B!!! Hoppas att ni oxå kan/orkar komma på söndag! Ska bli sååååå kul att se både Frank och Oscar! Ta hand om er! Stor kram!!
Hej tjejer!
Shia: vad skönt att du fick sova ordentligt inatt!
MaraFara: Hur är det med dina sammandragningar. Tror du att Melvin är på g??
Mums: Hur är det med dig, kan du sova bättre nu?
Tyvärr, så kommer jag inte imorron
är ganska förkyld och vill inte smitta nån av er. Speciellt inte om Sam? eller Frank kommer. Åhh, jag som hade sett så mycket fram emot att träffa er! Nästa vecka har iag iaf kortvecka. Jobbar mån-ons, så om någon vill ses på torsdag eller fredag på en fika på stan så vore det jätte kul!!!
Ni får ha det toppen mysigt imorron. Önskar att jag oxå kunde vara med, men som sagt så vill jag inte riskera att ni oxå ska bli sjuka. Jag har ändå varit hemma från jobbet hela veckan och tänkte att jag skulle hinna bli bättre tills imorgon.
Nu har jag endast 5 arbetsdagar kvar!! Jehoooooooooooo.
Tack tjejer!
Hoppas att ni får det jätte trevligt idag, det brukar vi ju ha, så det ska väl inte bli några problem.
Sam och Frank får vi träffa snart iaf :) Ta det lungt med allt bakande, fönsterputsning, renovering & hundpromenader!
Hoppas att vi kan ses på torsdag eller fredag!
Hej tjejer!
Ni skriver så mycket så jag hinner inte med. :) Men, Skuggspel, ta det lugnt! Killarna ska nog ligga kvar i några veckor till iaf. Vad skönt att ni fick nycklarna till huset.
Lady: Skönt att få sova en natt. :)
Fika imorron: Jag skulle föreslå Coffehouse by George i skrapan vid 13-tiden? Vad säger ni om det??
Ta hand om er!
Fika
22/5
Bezilia (Anna)
vikh(Sars)
perni80 (Pernilla)
23/5
Bezilia (Anna)
vikh(Sara)
perni80 (Pernilla)
Hallå!
Skuggspel: Fy vad jobbigt. Lider med dig och hoppas att det blir lite lättare snart igen! Håller med Mums att dina bördor borde delas på flera personer!
Angående fika, så skulle vi kunna vara hemma hos mig. Då passar söndagen bäst kl 13? VAd säger ni om det? Vi kan ju ha knytis så tar ni med det ni vill, kakor, godis, frukt, mat, bröd eller något annat smarrit :) Bezilia & vikh hoppas att vi inte ses
utan att ni ligger på BB och har en kort och smärtfri förlossning. Om inte så är ni väldigt välkommna till mig. Ni som inte har min adress, säg till så inboxar jag den!
Jolisfaster: Grattis i efterskott!
Till er som har massa krämpor, kämpa på!! Snart får ni njuta av er lilla bäbis
Igår var min sista dag på jobbet!! Åhhhhhh, vad skönt. Så idag ska jag ner på stan och klippa och färga håret, plocka och färgar ögonbrynen och luncha med mina syrror. Mysigt! Sen kan bäbisen få komma när den vill. Har 13 dagar kvar!
Ha en bra dag!
Kram på er
Hej!
Jag har ju lite bullar så det tänker jag bjuda på men det låter som Jolinsfasters förslag är bra! Man börjar ju bli lite hungrig då. Så lite baguetter och lite fikabröd blir väl toppen!? Är det någon som inte har min adress nu? Håller tummarna för fint väder på söndag så att vi kan sitta ute och äta/fika. Vad roligt det ska bli att träffa Sam oxå
.
Ha det så bra så ses några av oss iaf på söndag!
Kramar
Hallå i solen!
Marafara: Har Melvin kommit än?
Nihao: Ingen fara, tråkigt bara att vi inte fick träffa dig, men vi kommer ses snart igen. Vi snackade igår om att kanske ses på Vallby Fridlufs? Museeum snart.
Bezilia: Har du några känningar????
Tack så mycket för igår tjejer! Det var jätte kul att ni kom hit. Åhh, så söt Sam är Hippy! Idag ska jag till Kajen's och äta lunch. Hoppas att det fina vädret håller i sig.
Som jag lovade så kommer receptet på muffinsarna här:
Sega chokladmuffins
225 garder
ca 15 minuter (12 min om du har varmluftsugn)
10-12 muffins
2 ägg
3 dl socker
100 g smält smör
1,5 dl vetemjöl
4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
1 krm salt
1. Vispa ägg och socker pösigt
2. Rör ner de andra ingredienserna till en jämn smet
3. In i ugnen i ca 15 minuter
4. Lägg en ruta choklad (igår hade jag apelsinchoklad, men jag rekomenderar Lindts chilichoklad) på varje kaka precis när de kommer ut, bred ut den smälta chokladen och låt stelna
Enjoy 
Ha en bra dag!
Kram på er
Hej!
Ja, det har varit ovanligt tyst... Hmm, nu går väl alla bara och väntar på att bäbisarna ska komma.
Jag är gärna med på fika på fredag. Öppen för alla förslag.
Bezilia hoppas att din lilla parvel har kommit då!!! Jag känner inte heller av något. Men det är ju 6 dagar kvar till BF. Jag har ioch för sig inte kännt av en enda samandragning under hela garaviditeten. Men jag hoppas ju att min lilla ska komma på söndag. Morsdag!
Snart ska jag till BM. Hoppas att den lilla har fixerat sig nu och att min BM säger att snart är det nog dax Pernilla
Ha en bra dag!
Lunch och/eller fika, fredag 28/5 
Nihao
MaraFara
Plogen
Shia
Angeni (gärna barnvänligt då Lina följer med)
HippYgirl (beroende på vart då jag har med mig hela ligan)
Skuggspel ( Loke följer nog med)
Bezilia (förutsatt att jag inte föder barn...)
Perni80
Godmorgon tjejer!
Idag sov jag ända till kl 10! Lyxigt värre. Jag tycker såå synd om er som inte kan sova om nätterna. Efter fikat i söndags, så har jag vaknat 1 gång per natt som jag måaste gå upp och gå på toa. Annars så sover jag som en stock från kl 23-9.
Grattis vikh och välkommen Filip!!!
En till liten pojke i gruppen! Undrar om det bara kommer at bli killar??
Jag ska försöka att hinna komma idag. Har lite annat som måste fixas. Om jag kommer så ses vi vid fiket!
Happy: Yes muffinsarna går bra att frysa!
Ha en toppendag och skön helg om vi inte ses!
Kramar