Inlägg från: perni80 |Visa alla inlägg
  • perni80

bf-juni västerås

Ondsag blir toppen att ses!
    Vart ska vi ses någonstans?

Kram

• perni80
    Hej tjejer!
    Det var trevligt att träffa er alla igen. För att svara på Plogens fråga så fick vi plats fint. Det var inte s¨å fullt på Bredbar direkt. Tur för oss :)

Var och mätte och vägde Lexie i fredasgs, nu väger hon 5680g och är 60 cm lång!! Inte konstigt att stl 56 börjar bli för litet :)

Måndag 9/8
    Lady of Baqueta
    Angeni (efter kl 12 ska till bvc kl 11 )
    Bezilia
    Perni

Tisdag 10/8
    Lady of Baqueta
    MaraFara
    Bezilia (bvc kl 12.30)
    Perni

Onsdag 11/8
    Lady of Baqueta
    Bezilia
    Perni

Torsdag 12/8
    Lady of Baqueta
    Bezilia
    Perni

Fredag 13/8
    Lady of Baqueta
    MaraFara
    Bezilia

Ha en härlig kväll!
    Kram
  • perni80

hej alla!
    idag är jag ganska trött. var på bröllop i sthlm igår. det var ju så varmt så man höll på att tuppa av. Men jätte fint och roligt. Mina föräldrar var med i sthlm och var barnvakt. hade pumpat ur massor så att jag inte skulle behöva amma henne något under natten. så mamma och pappa kom in med henne till vårt rum vid 8.30 imorse. åhh vad jag saknade min lilla tjej!!!  bezilia tror att du kommer tycka det är jobbigast!!

sorry att jag inte hörde av mig i veckan nr jag sa att jag skulle följa med. det kom en del ivägen, sen var det Fredriks sista semestervecka ville hänga lite med honom. men på onsdag följer jag gärna med. imorron börjar Fredrik jobba igen. shit vad sanbbt de 7 veckorna gick.

nihao: krya på dig!

nä nu ska jag leka lite med min dotter.
     ha en härlig söndag

• perni80

hej

jag ska oxå ner på stan ett tag. får se om jag är kvar till 13. då hänger jag gärna på fika.

torsdag på vallby öf låter toppen.

ha en bra dag

• perni80

Hej!

Hippy: du får lägga ut bilder för min del oxå.
     det var mysigt på Vallby. ska bli kul nästa vekca att göra avtrycken.
    Nu ska jag snart börja skriva på mitt tal som jag ska hålla på min kompis bröllop som är på lördag!!! bättre sent än aldrig....

ha en trevlig helg!
    kram

• perni80
    Hej hej!

Inge kul med snoriga barn! Vi har oxå¨haft en liten grinig tjej.
    Var på bröllop i lördags i Arboga och då skulle farmor (inte min, utan Lexies) och Johan vara barnvakt. De skjutsade oss till vigseln och kom sen tillbaka vid 17.30 och då ammamde jag. Hade pumpat ur massor så de bara skulle kunna mata, men nu ville hon inte ta flaskan!!!! Rynkar på näsan de försökte flera ggr, men hon vägrade. hon tog den för 2 veckor sen när vi var på ett annat bröllop. sen hade hon skrikit så mkt att de var tvungna att gå ifrån restauraten där de åt. men vid 22 somnade hon. då hade hon inte ätit sen jag ammmade. sen vaknade hon innan 5 och då kom de in med henne så jag kunde amma. sen ammade jag nästan hela dag igår!!!!!

så kan det gå. hoppas att de inte blev avskräkta från att vara barnvakt. vi hade iaf hur kul som helst på bröllopet, tur at jag inte drack näöstan nåt. för att man var lagom trött igår.

trevligt med fika hos dig lady. jag kommer lite senare, ska på återbesök hos bm och jag tror att det var kl 11.

Fika hos Lady B 6/9 kl 11.30

Lady B
    Plogen
    Jolinsfaster
    (Skuggspel)
    (HippYgirl)
    Shia
    Perni (kommer vid 12)
  • perni80

hej jag hade tänkt gå dit(vallby)  till 10.
    ses där

• perni80

Hej hej!
    Någon som vill ner på stan idag?
    Ta en fika kanske.

Lady, du får säga till om du vill att vi ska ta med nåt på måndag!

Lexie verkar ha fått en ögoninfektion. Vad ska jag göra? Går det över av sig själv? Tips, please!

• perni80

Godmorgon mammor!

Bezilia, tyvärr har jag inte heller någon XP, kan ha student versionen någonstans... Kan kolla.
    Hopppas att Tove är på bättre humör idag! Nu är iaf Lexies öga mkt bättre. Skönt.

Idag ska jag nog ta en promenad i det fina vädret sen bär det av till IKEA.

Ha en bra helg.Solig

• perni80

Halloj!

TAck så mycket för fika i måndag Annika och Frank!
    Det gick bra för mig hos BM, hel var jag. Så nu ska jag sätta in kopparspiral. Vad ska ni ha för perventivmedel??

Happy, vad läskigt, men tur att det gick bra!!

Plankan, välkommen till vår tråd!

Svar på tråden bf-juni västerås