bf-juni västerås
Ondsag blir toppen att ses!
Vart ska vi ses någonstans?
Kram
Ondsag blir toppen att ses!
Vart ska vi ses någonstans?
Kram
hej alla!
idag är jag ganska trött. var på bröllop i sthlm igår. det var ju så varmt så man höll på att tuppa av. Men jätte fint och roligt. Mina föräldrar var med i sthlm och var barnvakt. hade pumpat ur massor så att jag inte skulle behöva amma henne något under natten. så mamma och pappa kom in med henne till vårt rum vid 8.30 imorse. åhh vad jag saknade min lilla tjej!!! bezilia tror att du kommer tycka det är jobbigast!!
sorry att jag inte hörde av mig i veckan nr jag sa att jag skulle följa med. det kom en del ivägen, sen var det Fredriks sista semestervecka ville hänga lite med honom. men på onsdag följer jag gärna med. imorron börjar Fredrik jobba igen. shit vad sanbbt de 7 veckorna gick.
nihao: krya på dig!
nä nu ska jag leka lite med min dotter.
ha en härlig söndag
hej
jag ska oxå ner på stan ett tag. får se om jag är kvar till 13. då hänger jag gärna på fika.
torsdag på vallby öf låter toppen.
ha en bra dag
Hej!
Hippy: du får lägga ut bilder för min del oxå.
det var mysigt på Vallby. ska bli kul nästa vekca att göra avtrycken.
Nu ska jag snart börja skriva på mitt tal som jag ska hålla på min kompis bröllop som är på lördag!!! bättre sent än aldrig....
ha en trevlig helg!
kram
hej jag hade tänkt gå dit(vallby) till 10.
ses där
Hej hej!
Någon som vill ner på stan idag?
Ta en fika kanske.
Lady, du får säga till om du vill att vi ska ta med nåt på måndag!
Lexie verkar ha fått en ögoninfektion. Vad ska jag göra? Går det över av sig själv? Tips, please!
Godmorgon mammor!
Bezilia, tyvärr har jag inte heller någon XP, kan ha student versionen någonstans... Kan kolla.
Hopppas att Tove är på bättre humör idag! Nu är iaf Lexies öga mkt bättre. Skönt.
Idag ska jag nog ta en promenad i det fina vädret sen bär det av till IKEA.
Ha en bra helg.
Halloj!
TAck så mycket för fika i måndag Annika och Frank!
Det gick bra för mig hos BM, hel var jag. Så nu ska jag sätta in kopparspiral. Vad ska ni ha för perventivmedel??
Happy, vad läskigt, men tur att det gick bra!!
Plankan, välkommen till vår tråd!