Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Shia och Jolins
    Tack för påminnelsen Shia, jag har oxå anmält Frank till babysim v. 44 på måndagar nu. Så då är vi 3 som kan gå tillsammans! Kul kul!

Va spännande att se va lille V väger nu Shia, hoppas du hinner förbi Odensvi efteråt Glad

• Addisen

Tack för idag mammor, tiden går alltid så fort när vi ses! Så himla trevligt! Ser fram emot torsdag på Vallby Glad

Shia
    Vi badar honom i vatten och lite babyolja.

Hippy
    Låter kanske som Sam är inne i ett sånt där växtsprång när de blir extra gnälliga och klängiga. Låter iaf lite jobbigt att ingenting passar den lille mannen.

Jag funderar på att ta en prommis på Rocklunda imorgon...någon som är sugen att haka på?

• Addisen

Bezilia
    Åhhh...vilken sötnos! Jättefin klänning!
    Va kul att du ville gå med, ska vi säga kl 11 på den parkeringen där vi träffades förra gången?

• Addisen

Plogen och Shia
    Jag hänger oxå gärna mer till Babyshoppen på Ängsgärdet, hör av er när ni ska dit!

Bezilia
    Va kul med en till på prommis! Ses imorgon!

• Addisen

Tack för idag tjejer! Jag gillade öf på Vallby! Ser oxå fram emot nästa torsdag när vi ska dit och göra avtryck.

Hippy,
    Helt ok att lägga ut bilder på Frank på din blogg.

Hur ser nästa vecka ut gott folk då?

• Addisen

Jolins
    Har du haft det bra på kryssningen?
    Vi ska åka till Vallby öf på torsdag och göra gipsavtryck av hand och fot, häng på vettja!
    Fast jag vet inte om vi bestämt tid ännu. Kl 10 kanske? Eller?

Frank har blivit lite förkyld Antar att han träffade på en hel del nya baciller på alla träffarna denna veckan. Men han verkar inte lida så mycket av det, det rinner lite och han nyser lite mer men är lika glad och sprallig som vanligt

Denna veckan som kommer börjar förberedelserna för Franks namnceremoni den 4/9. Ska baka en del och storstäda lyan. Så jag får se om vi hinner hänga med på nåt mer än på torsdag. Kanske en prommis någon dag om någon är sugen...

Ha en trevlig helg mammor!

• Addisen

Hej tjejer!

Jolins
    Jag vet inte om det kostade nåt att göra avtrycken men man behövde inte anmäla sig, vi sa att vi ville komma på torsdag och göra de så fröknarna skulle förbereda för det.

Jag känner oxå att jag saknar hemmafikorna, fast jag gillar öf oxå!
    Men nästa helg så ska vi ju ha namnceremoni för Frank, och då tänkte jag att det kommer säkert bli kakor och sånt över, så om ni vill så får ni gärna komma över på fika på måndagen den 6/9. Vi ska till BVC kl 10.00 men kanske ni vill komma över 11.30? Det vore väldigt trevligt!

Idag är det exakt 1 år sen jag fick mitt magiska plus på stickan! Kul kul! Tänk va tiden går fort!

• Addisen

Plogen
    Nä, han är fortfarande lite täppt, det är värst på natten men under dagen så nyser han lite mer än vanligt och en och annan snorkråka tittar ut...men vi kommer hålla oss hemma imorgon och hoppas på att det försvinner.
    Va kul att du vill komma den 6/9!

Bezilia
    Nu hade jag fått svar från Libero, de har skickat ett startpaket till mig nu! Och bytt ut blöjorna 1 och 2 som låg i mot en värdecheck på 50 kr! Super!!

• Addisen

Jolins
    Just på torsdag så har de sin dag för de allra minsta på vallby. Men de kanske gör avtryck andra dagar oxå, det vet inte jag...
    Nyttigt?!...det vette tusan om det blir...för det första får vi väl se om det blir nåt över, vilket jag tror det blir.
    Vi ska ha
    2 smörgåstårtor
    3 tårtor
    Cupcakes
    Saffranskorpor
    Kanelbullar
    Morotskaka
    Kärleksmums
    Kolasnittar
    Chokladbollar
    Skrattande

Svar på tråden bf-juni västerås