shia skrev 2010-07-05 18:17:00 följande:
hallojjsan !!
Ja varmt är det så det räcker till...ser till att V äter mer än vanligt och att jag dricker myyycket vatten. Idag har vi varit på Björnö på playan, var hur skönt som helst när det blåste lite. Tråkigt bara att jag inte vågar bada än :( Nu håller vi på att packa för våran 4 veckort tripp till norrland, ska bli otroligt skönt att få komma "hem".Ska fira min 30-årsdag på onsdag med närmaste familjen och lite vänner. Har sett till att packa myggnät och regnskydd, vet hur lynningt väder det kan vara uppe i Tärnaby. Vi mätade Viktor i dag och han är nu 53.5 cm så nu kan vi ta dagsturer på fjällen med han i Babybjörn, såg att barnet måste vara minst 53 lång för att åka babybjörn. Må så gott i sommar så syns vi igen i v-ås i augusti :)
Kramelikram
Vi var oxå på björnö idag, fläktade riktigt skönt därute. Jag vågade inte heller mig i vattnet men mest för att jag är en riktig badkruka, brukar bada kanske 1 gång på sommaren. Men jag tror att Frank njöt på sin filt i skuggan, han låg ett bra tag och snackade och va allmänt go!
Sen några dagar tillbaka så har Franks ena öga börjat vattna sig mer än vanligt och idag kom det t.o.m lite klegg. Är det någon som vet va detta kan vara och behöver jag göra nåt speciellt eller räcker det att rengöra med vatten?
Grattis i förskott Shia, hoppas du får en härlig tid uppe i dina hemtrakter! Vi ses i augusti!