Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Grattis på morsdag allihopa!

Har det kommit några bebisar idag måntro? Perni? Marafara? Bezilia? Någon annan?

Idag har vi varit på vårmarknaden, blev så inspirerad att gå dit när så många av er kommenterade det på Facebook (Jolinsfaster, jag har oxå facebook, mail annika_adielsson@hotmail.com, lägg gärna till) men jag hittade verkligen ingenting köpte bara mina traditionella godisremmar som jag typ alltid köper på marknader.

Rolig grej som hände igår...
    Stod och bytte blöja på Frank och då släpper han en liten fis...jag tittar på honom och kommenterar att han ligger och fiser och då kommer det....han skjuter världens raketbajs rakt på hela mig och ca en halvmeter bakom mig på golvet. Snacka om att det finns krut i den lilla kroppen...hehehe...skrattade typ hela kvällen åt min lilla raketbajsare! Så se upp för sprejbajsen sen när era små kommit!

Sen märkte vi idag att vår lilla son har vuxit ur sina kläder i stolek 50...REDAN :-O
    Shit va tiden går fort, snart är han 18 och flyttar ut

När blir nästa fika då flickor? Nu vill jag inte missa några fler...

Ha en fortsatt trevlig söndag!
  • Addisen

Jag och Frank vill oxå följa med på fika/lunch.

Fika/lunch på stan:

Torsdag 3/4
    Plogen
    Lady of Baqueta

Fredag 4/4
    Plogen
    Lady of Baqueta

• Addisen

Ångest!!!!! Det går för fort!!!

Var på BVC idag och vägde och mätte Frank och jag trodde inte att han hade passerat 4000g men det hade han gjort med råge...min lilla pojk väger nu 4235g (födselvikt 3420g) och han hade vuxit 4,5 cm så nu är han 56,5 cm (födsel-längd 52 cm). Allt detta på 27 dagar!!!! Och han har dessutom vuxit ur storlek 50! Det går på tok för fort! Snart kommer han tycka att mamma bara är jobbig och längta tills han får flytta hemifrån....

Ja, jag vet....dramaqueen det är jag det! Men jag vill ha honom så här liten längre...han är såååå go!

Nå, vilken dag ska vi fika flickor?
    Eftersom jag har med mig Frank så fikar jag gärna någonstans där det är barnvagnsvänligt.

Kram

• Addisen

Fredag tycker jag blir bra, funkar för mig och Frank!

På Djäkneberget?  Kl 11.00?

• Addisen

Grattis Anna till ert lilla mirakel! Och jättekul att läsa din berättelse!

Första tjejen på tråden, gud va kul! Hoppas vi ses på någon fika framöver, vill ju se din lilla godbit!

Njut av varje sekund nu och sniffa massa bebis!

Kram kram

• Addisen

Idag fyller våra 2 första trådbebisar 1 månad! Grattis till min lille grabb och till Sam!

HippYgirl
    Stackare, lät inge kul varken med bussresan eller att du känner dig krasslig. Krya på dig!

Jolinsfaster
    Tack detsamma, det va riktigt trevligt att gå hem från Djäkneberget! Och Frank sov hela vägen, duktig min pojk! Och jag är riktigt impad att du orkade när du bara har 3 veckor kvar. Jag är ju inte höggravid längre men jag va helt slut när jag kom hem så jag förstår att du va trött.

Happy73
    Va kul att du blev nöjd med vagnen! Nu saknas bara bebis!

Idag har vi farfar här på besök från Sollefteå så vi får se va vi hittar på.

Ser fram emot nästa träff med er flickor! Och se till att pluppa ut lite bebisar nu, jag är så nyfiken på era små!

Ha en skön dag i solen!

Kram

• Addisen

Grattis Shia!
    Va skönt att slippa stressen av att inte bli av med den!
    Hoppas ni hittar någon fin kombi nu då!

• Addisen

Grattis Plogen till lille tjejen! Gud va kul! Låter som allt gått bra för er!
    Va ska hon heta?

Njut av den lilla nu så ses vi framöver!

Kram

• Addisen

Nämen oj, en till!

Grattis till sonen Shia! Jag trodde minsann att det var en liten grabb därinne!
    Va snabbt ni va hemma igen, ett gott tecken på att allt gått bra!
    Lovar att inte säga nåt på fejjan förrän ni säger nåt!
    Njut av den lille grabben nu!

Gud va kul att bebisarna börjar komma nu!
    Perni80, Nihao och Marafara nu är det er tur tycker jag!

• Addisen

En till!!! Shit nu händer det grejer!

Grattis Nihao! En pojk alltså, du som va så säker på att det va en flicka till. Erik är ett jättefint namn!
    Jag säger som Marafara, cykla in??? Jag är impad...inget i världen hade fått upp mig på en cykel mitt bland alla värkar. Superwoman!!!!

Njut av lille Erik så ses vi när vi ses!

Svar på tråden bf-juni västerås