Inlägg från: Addisen |Visa alla inlägg
  • Addisen

bf-juni västerås

Välkommen cicci10, alltid kul med nytt folk!

Fika Onsdag kl 11.00 Kaffe

Bezilia
    Shia
    Lady of Baqueta

• Addisen

Shia,
    Jag har läst att man kan smörja med babyolja och sen sätta på en mössa så det kan verka...jag testade igår på Frank och det ser riktigt fint ut idag! Skrattande

• Addisen
    Jolins och Shia
    Ska vi ta sällskap till Bezilia på onsdag? Så tar vi med oss Lille skrutten på vägen. Jag vet vart Bezilia bor!
    Lille skrutten, jag bor nära hemköp vid park hotell, vet du vart det är? Vi skulle kunna mötas där typ kl 10. Hade först tänkt ta bilen men om fler ska gå så gör jag det gärna oxå!
    Jolins, kommer inte riktigt ihåg vart du bodde men det var väl nära dagiset därborta på Nordanby? Vi skulle ju kunna mötas där...eller kanske där bussen vänder på Siggesborgsgatan?

Va tror ni om det tjejer?
  • Addisen
    Lille skrutten
    Det blir ju perfekt!
    Även jag kan ju förvarna att min lille Frank har börjat tröttna på att ligga ner i vagnen så jag hoppas han håller sig lugn ända till Bezilia. Har vi tur så har vi två som gallskriker Tungan ute
  • Addisen

Oj, nu såg jag att du skrivit att du oxå ville gå med oss Plankan, va kul!
    Då ses vi på onsdag kl 10 vid hemköp! Jag inboxar mitt telenr till dig så du har det ifall du behöver få tag i mig innan.

• Addisen

Men gud...va ska jag ta med nu då? Någon som har nåt förslag? Vill helst inte baka nåt, är lite trött på det sen namnkalaset Flört

• Addisen

Sitter här med en hand på bröstpumpen och en som skriver och tycker att idag när vi blir så många (måste va rekord) så måste vi ta ett gruppfoto på mammor och bebisar. Håller ni inte med! Det skulle jag vilja ha iaf!

Ses snart!

• Addisen

Tack för idag Bezilia! Verkligen jättekul! Nu får vi se vem som vågar bjuda in till nästa hemma fika när vi är så himla många! Tungan ute Fast iofs har man knytis så blir det ju inte så farligt!

Sussi
    Jag och Frank kommer till Vallby imorgon.

• Addisen
    cicci10 skrev 2010-09-16 13:16:39 följande:
    Är det någon mer än jag som tappar sjukt mkt hår? Kan man göra ngt åt det?
    Jag tappar oxå massa hår, har gjort det nu i typ 1,5 månad. Börjar fundera på om det är dax för peruk snart Flört
    Jag har ingen aning om vad man kan göra, men jag hoppas det är över snart!

Tack för idag på Vallby tjejer! Trevligt med lite sång, pyssel och mamma-snack!

Nu har jag varit och köpt gröt till lilleman, så nu ska vi testa det oxå! Spännande!
  • Addisen
    Bezilia skrev 2010-09-17 22:32:29 följande:
    Satt och chattade lite med Nihao via FB och vi kom på att vi borde ta en utekväll någon gång snart! Oktober? Utan barn och med vin. Jag tror nog att de flesta av oss kulle må bra av en sån kväll! Vad tror ni? Vad är isåfall bäst? fredagkväll? vardagskväll? Jag tänker att en fredagskväll kan vara bra om sambon är ledig dagen efter. Då kan man ju få sovmorgon på köpet! :)
    Jag vill oxå!!!

Perni
    Jag kommer gärna på tisdag men stannar bara en stund för sen ska ju jag och Frank iväg och modella Flört
    Vilken tid hade du tänkt? Jag tar gärna lite tidigare så jag får va med er längre!

Fika hos Perni på tisdag (21/9) Kaffe
    Perni
    Lady of Baqueta (måste gå vid 13.30)
Svar på tråden bf-juni västerås