bf-juni västerås
Godmorgon Tjejer! Vilket underbart väder man vaknade till idag! Snart är det dags för mig att ta en långpromenad med hunden i solen.
Har haft två dagar i Stockholm med möten och Hotelvistelse. Vi brukar bo på Skåvsjöholm i vanliga fall och där är det jättebra men de hade stängt för att det är sportlov. Så det var inbokat på Scandic i Täby istället. Jag hade fått bokat ett hundrum eftersom hon alltid är med mig. När jag kommer dig vid 23.30 på kvällen frågar killen i receptionen om jag visste att deras hundrum var samma som deras rökrum... Vilket jag såklart inte visste. Visste knsppt att rökrum existerade längre... När jag kom upp till rummet stank det rök så jag gickk ner och fick nyckel till ett annar rum som visade sig lukta precis lika illa.
Till slut ringde killen i receptionen sin chef som tycligen meddelade att de precis hade ordnat med ytterligare ett hundrum som inte var ett rökrum. Så det fick jag poch där var det bra. Vilken tur. Jag var ju inte så sugen på att åka och leta hotelrum vid den tiden på dygnet. Jag är alltiid känslig för röklukt och skulle nog inte kunnat bo där innan jag blev gravid heller men nu kändes det vidrigt!
Annars kan jag tipsa er alla att ta det försiktigt med bowling nu. Vi var iväg med företaget och åt och bowlade och hela dagen igår och även idag känner jag mig stel i ryggen. Men det var kul så nu är det bara att hoppas att det går över.
Skuggspel: Välkommen till vår grupp!
Hoppas att ni alla som drabbats av kräksjukor och annat mår bättre nu. Själv har jag klarat mig ifrån det och får nöja mig med nästäppan som suttit i sedan nyår....
Om någon är sugen på en promenad i det fina vädret så är det bara att hojjta till!
Kram på er!