bf-juni västerås
Lille Skrutten: Det var ju ingenting att hålla en Felix, det enda var att det skar i hjärtat när han var så förtvivlad! Dessutom skär det i hjärtat när jag tänker på hur ni har det hela dagarna. Tove hade ju en period då hon var jättegnällig och jag var tvungen att gå och bära runt på henne hela dagarna. Men det är ju ingenting i jämförelse med hur du har det! Säg till om det är något jag kan hjälpa till med. Tyvär har jag inga bra tips men om iinte annat så förjer jag gärnamed på promenader om du vill ha sällskap!
När det gäller vinkvällen så låter det ju helt perfekt! Nu var det ju ett tag sedan vi testade flaskan men då gick det inte alls... Vi får testa igen och se om det går bättre då... När det väl funkar så tror jag inte att det har någon betydelse om det är fredag eller lördag. Bara Daniel är hemma så!
Shia: Vad skönt att det gick bra att flyga. Hoppas att ni fårlite mysigt uppe hos dina föräldrar trots allt ledsamt! När det gäller tanden så känner jag inte av den alls än. Hon gör likadant när hon äter än sålänge och jag kan bara hoppas att det förblir så.
Angeni. Jag kommer gärna fikan nästa vecka. Jag har ju dock ingen bil så jag behöver åka med någon.
Fika hos Angeni fredagen 22 okt kl 11
HippYgirl med Sam och Leah
MaraFara (plats för en mamma+bebis i bilen)
vikh: kommer gärna då,ska hem från Västerås då,
om nån vill åka med ditt så går det bra.Fast hem ska jag
åka till Kungsör.
Skuggspel , om bebisarna är friska
Ellan021, kommer lite senare, ska till MVC kvart i elva
Shia
Bezilia
Fredag 12 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
)