BF Oktober
Grattis Ella1986!
Själv ska jag på mitt femte ultraljud imorgon! och hoppas att det går bättre då! =) och att de kan göra alla kontrollerna och mätningarna!
Grattis Ella1986!
Själv ska jag på mitt femte ultraljud imorgon! och hoppas att det går bättre då! =) och att de kan göra alla kontrollerna och mätningarna!
Det gick bra idag. Bebisen ligger fortfarande med huvudet mot min ryggrad och rumpan mot ryggraden! Men hon lyckades kolla det som skulle kollas och hon mätte om bebisen. 30 september säger huvudet, 28 september säger övriga måtten på kroppen! =)
Nu har jag bokat in nästa möte med bm! Fick en tid i midsommarveckan!
Sen när jag frågade om foglossning bokade hon in en tid nästa vecka med för att diskutera, då måste jag komma ihåg att prata om allergimedicin! Håller ju på att gå under här! Nyser och nyser och snoren rinner! Är typ duschad när jag är klar!
egentligen skulle jag ha blivit skickad på något "gruppmöte med sjukgymnast", men sista mötet inför sommaren var idag vid 8 tydligen! Därav att jag fick en tid hos bm nästa vecka!
Tycker att det är riktigt dåligt att ha inskrivningen i vecka 11 och sen möte nr 2 i vecka 27! Faktiskt!
När det gäller njurar och njurbäcken så har det med kisseriet att göra. Att bebisen kan ha lite svårt att kissa eller nåt liknande..
Jag har frågat mycket kring det då jag har en bror som dog 10 timmar efter födseln pga att han inte kunde kissa i magen och utvecklade cystor i njurarna som växte sig jättestora och i sin tur tryckte på lungorna så han kunde inte utveckla sina lungor och pga det så kunde han inte överleva!
Pga hans "lilla" missbildning har jag frågat lite om njurar och njurbäcken. och jag är ganska orolig om saker och ting är ärftliga då jag har en syster i plötslig spädbarnsdöd med!