-
jag brukar oxå köra pump... då hugger det i ryggen... så nästa gång ska jag försöka vinkla brädan så man ligger i uppförsbacke istället.. Kanske nerven inte hamnar i kläm!misa85 skrev 2010-05-26 22:28:07 följande:Ucha, trist när man får ont av träningen. Jag hade ett pumppass häromdagen och fick typ krypa ut därifrån :/ i mitt fall berodde det nog på att jag inte orkade hålla spänningen i magen hela tiden. Får sluta med pump och träna i gymmet ist =) -
Här i bålsta är det jättebra! =) Köpte ny bikini igår och överdelen chockade mig! 80G.. Nu får de sluta växa, blir svårare och svårare att hitta överdelar nu!
Är det nån av er som är så där in i norden trött? Jag är helt stendöd! Jag bara sover och sover så fort jag har chansen! =)
-
Fy för smärta! Jag vaknar också till och från pga min foglossning, men samtidigt tycker jag att jag får ihop många timmar... Mitt hb låg på 118 sist jag kollade så vet att min trötthet inte beror på blodbrist iaf! =)2små2stora skrev 2010-05-29 18:11:39 följande:Jag är jättetrött, men sover dåligt. Vaknar ofta av att det gör ont i höfterna eller att jag har sammandragningar. -
Här där jag bor får man klara sig med ett foglossningsbälte... Sjukgymnasten har tagit sommarlov så bor man i Bålsta ska man inte vara gravid under sommaren har jag fått lära mig...
Har oxå foglossning... Kvällarna är värst... Då kan jag inte gå! men biter ihop och kör ett tag till.. är min träning som blir lidande för kan ajg inte gå så kan man ju inte träna heller...
-
Den kanske ligger och sparkar mot din rygg... då känne rman ju inte.. iaf inte nu!Ella1986 skrev 2010-06-01 20:15:07 följande:Hjälp vad dålig jag är på att skriva!Går in i vecka 23 i dag. Vi längtar verkligen efter vår bebis och vill att tiden ska gå fort.Började känna bebisens rörelser ordentligt förra veckan. Har känt den av och till hela helgen, men så i dag har det varit väldigt tyst. Hur rör sig bebis i era magar? Kan den leva om för att sedan ligga still en hel dag? -
Kul med extra ul!
Vi bokade 3d igår så 7 juli ska vi åka och kolla på vårt lilla liv... Kostar skjortan men det är det nog värt! Varenda sekund! :)
Så nu har vi vår bröllopsresa att se fram emot, sen när vi kommer hem är det besök nr 2 hos bm och en vecka senare är det 3d..
-
Jag har oxå astma och på min förra inskrivning (mitt ma) så sa bm att jag kommer nog få en utdragen förlossning just pga astmamedicinen.. och att jag inte ska vara "rädd" för att gå över tiden.. Och då är det bricanyl jag tar..misa85 skrev 2010-06-07 12:35:05 följande:Ok. Jag ska då knipa in i det sista =)
En fråga ang bricanyl: Påverkar det bara om man får det i dropp? Jag har ju astma och tar sumbicort två gg per dag men oftast behöver jag bricanyl med. -
Jag har hört att det inte är farligt om man äter det en gång men man ska kanske inte äta det så ofta. Vi hade gorgonzola på vårt bröllop men det var uppvärmt så där var det ju lugnt! Du behöver nog inte oroa dig!
Åh brieost! Jag vill HA!!!
-
Jag lever på jordgubbar.. Visst man kissar som en tok men sååå gott! :) Det och vattenmelon... Mums!MariaOMarkus skrev 2010-06-08 09:34:59 följande:När jag väntade dottern fick jag höra att man inte ska äta jordgubar som gravid..de måste vara ett av de fånigaste jag hört
-
Skönt att det inte är alltför långt kvar innan du passerat ditt första mål! Snart är du i vecka 29! =)2små2stora skrev 2010-06-08 21:07:07 följande:Har man det bara i bland och de inte gör ont så är det inte farligt.
Mina gör ont och kommer när jag går, står lite framåt lutat, stressar, lyfter vilket är det jag gör i 10 tim på jobbet. Kan vakna på natten av sammandragningar.
Jag har en ökad risk för ett prematurt barn, mitt mål är att först passera v. 28 när barnet klarar sig utan allt för stora problem. -
klart det kommer att gå bra! Dina fem veckor kommer att gå i ett nafs! Svisch säger det så är 30 passerade! ;)2små2stora skrev 2010-06-08 21:20:31 följande:Bara 5 veckor kvar
Men tar jag det bara lugnt så går det bra. -
gjorde en upptäckt idag..Först ställde jag mig på vågen.. Ingen rolig historia kanske.. Men sen upptäckte jag att min mage är verkligen STENHÅRD! Det var den inte för bara några dagar sen! haha. och som den har växt. Vill inte veta hur stor jag är i höst när jag ser ut som jag gör redan idag!