-
haha, ja då lär vi ut och leta i helgen då! Tack för tipset! Jag som vill skjuta upp allt i sista sekund! =)2små2stora skrev 2010-05-19 21:18:11 följande:Jo det är 12 veckor men de stänger 4 veckor så det blir i praktiken minst 16 veckor. Vi hittade en vagn på rea när vi var och handlade så vi har redan vagnen hemma. -
Vad avis jag blir på er tjejer som har bm inbokat redan nu... Själv får jag komma dit först dagen innan vecka 27! Jag har klagat till min bm om att jag tycker att det är dåligt att jag först ska på inskrivning i vecka 11 och sen vänta tills dagen innan jag går in i vecka 27!
och angående fogar så får man bara ett nr att beställa ett bälte ifrån.. Sjukgymnasten de använder har tagit sommarlov så nån sån finns inte i min närhet! Så jag ska göra som min bm säger "gör det som gör mindre ont, och undvik det som gör jätteont".. ja det var ju en gräns det oxå.. med andra ord kan jag göra allt!
-
Hej tjejer!
Idag har varit en sååån bra dag! Min foglossning har inte gjort sig påmind nästan alls. Kl är 19 och jag kan fortfarande gå utan nämnvärda smärtor. Är som jag brukar ha på morgonen, när man precis klivit ur sängen! Heeelt unerbart! Eller så är det jag som vant mig.. haha..
När vi var på rul fick vi bara DÅLIGA bilder... Men vår bebis har hittat sin favoritplats, med huvudet mot min ryggrad och rumpan mot min mage... Så då får man helt enkelt acceptera att vi fick usla bilder.. Jag vill ha en profilbild, men icke! Bästa bilden vi har är från vecka 14, då ser man huvud och ryggrad tydligt.. haha
-
Tjejer, att ni inte känner nåt kan ju ha å göra med hur bebisen ligger.. Sparkar den in mot våra ryggar så känner man ju inte... Kan ju vara sså enkelt! =)
-
Ni som har ont i nedre delen av magen...
Kan det inte vara sammandragningar då? De ska ju börja ungefär nu för att förbereda livmodern på arbetet som kommer i höst, dvs förlossningen...
-
nej det vet jag med... men tänkte bara att det kanske kan vara...2små2stora skrev 2010-05-24 17:11:23 följande:Sammandragningar som kommer nu ska inte göra ont. -
*Jag har inga sammandragningar! =) Däremot en halsbränna from hell och jobbig foglossning!
-
jag har gett upp.. jag har tänkt i flera veckor... men funkar inte... bra dagar kommer det lagom till kl 19... sämre dagar vaknar jag med halsbränna! samarin har hjälpt mig fram till nu... nu är det ingen som helst verkan! börjar fundera hur jag ska kunna sova inatt...Soffi83 skrev 2010-05-24 21:47:04 följande:Samma här. Försöker komma på vad jag bör undvika i matväg för att slippa halsbrännan. -
haha då har vi två av tre då.-. Dock inte samma! =)2små2stora skrev 2010-05-24 21:49:43 följande:Ingen halsbränna men sammandragningar och foglossning i en fin kombination. -
Jag måste lära mig hur jag kan träna.. Har varit och tränat spinning ikväll och satan vad ont jag har i ryggen. Jag vet att det är mina fogar som skriker! Dessutom har jag en väldig molvärk i magens nedre del med, stramar och har sig.. Härlig kväll jag har framför mig! =)