• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • anja1661
    Lollinona skrev 2010-02-17 16:31:44 följande:
    Hej! Testade positivt i morse och kan knappt tro att det är sant! =) Känner knappt några grav-symtom öht. Funderar på om testet ljuger för mig. :O Men om det talar sanning, vilket jag innerligt hoppas så har jag BF 25 okt, och det är första barnet. Bor i Gbg för tillfället men flyttar till Falköping om en månad.  Har alla andra BF i början av oktober eller finns det fler med ungefär samma datum som jag? :)  Vad många smålänningar det var här förresten, ingen som bor i Gbg, Fkp-ings trakten? :)
    grattis o välkommen!
    jag har bf 16 oktober....varken i början eller slutet!
  • Lollinona
    anja1661 skrev 2010-02-17 16:35:48 följande:
    grattis o välkommen! jag har bf 16 oktober....varken i början eller slutet!
    Tack!
    Grattis själv! :D 
    Tyckte bara att det verkade som att de flesta hade BF i början av månaden. ^^
  • Pumsig

är också från småland dock från västervik

• 2små2stora
    Lollinona skrev 2010-02-17 16:31:44 följande:
    Hej! Testade positivt i morse och kan knappt tro att det är sant! =) Känner knappt några grav-symtom öht. Funderar på om testet ljuger för mig. :O Men om det talar sanning, vilket jag innerligt hoppas så har jag BF 25 okt, och det är första barnet. Bor i Gbg för tillfället men flyttar till Falköping om en månad.  Har alla andra BF i början av oktober eller finns det fler med ungefär samma datum som jag? :)  Vad många smålänningar det var här förresten, ingen som bor i Gbg, Fkp-ings trakten? :)
    Jag bor 1 tim från Stockholm Jag har BF 20101010
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Längtandes01

Någon som får som kramper i äggstockarna? Om jag sträcker ut mig när jag vaknar på nätterna krampar det gärna till...

• Taryn

Idag fick vi se armar, ben, ogon, hjarna eller det som blir ryggrad och hjarna och sedan ett hjartslag pa 164 slag/minuten! Sa mysigt, nu kanns det pa riktigt och som att illamaendet ar vart det!

• Taryn

Bild pa cigarett bebisen finns i mitt galleri om jag nu gjorde ratt.

• Lollinona
    2små2stora skrev 2010-02-17 20:16:19 följande:
    Jag bor 1 tim från Stockholm Jag har BF 20101010
    Vilket lätt personnummer om han/hon väljer att faktiskt titta ut då. ;)
    I vilket väderstreck? =)
  • Delfinis

v aknade idag att jag hade ont i magen, nedre delen utav magen på höger sida, en sådan där obekväm känsla.kan inte sova längreDet gör inte ont att man ´skriker typ´men det känns  ont....har ni haft det?det är inte molvärk för det e inte så långt nere.kan det vara att det är för att det växer i magen eller skall man oroa sig?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden BF Oktober