• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Mamsaa

Hej
    Har idag fått reda på att jag är gravid, så följer gärna tillsammans med dig här på FL

Vilken uträckning har du på vilket datum det är bf?

• Delfinis

jag har bf den 28 sept.....enligt fl beräkning men vet väll mera på in skrivningen..hur mår ni?

• Pumsig

följer gärna med här jag plussade i går så nu så nu ligger våran nummer två och gror i magen:D
    har ni några typiska grav. symtom??

• Pumsig

okej men det kommer nog e ju lite olika om man har några eller inte. är det första barnet??

• Delfinis

men hur mår ni?..japp första barnet så man vet ju inte hur man skall reagera...

• Pumsig

har mått lite små illa men annars helt okej. åh första barnet e riktigt spännande kommer ihåg att jag va super nervös för allt å hela tiden letade man små teken å kände efter hur man mådde.

• Delfinis

precis så är det..;)...så läser man om olika situationer här och mera orolig;)

• Pumsig

jo man kan läsa sig riktigt orolig ibland hehehe kommer ihåg när jag va i 9e månaden sist å jag satt och läste om typ allt som bara kan gå fel vid en förlossning så här i efterhand kan man ju skratta åt det men då va jag helt gårtfärdig å livrädd. men det gick riktigt bra iaf:D

Svar på tråden BF Oktober