BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
För mig var allt bra veckan som varot men innan dess var jag som en zombi, men tog en veckas semester och har sovit massor, men tyvärr hjälpte inte det för jag börja jobba idag och känner mig jätte trött. Igen, suck. Men får börja gå och lägga mig i tid. Fast problemet jag har är att jag har svårt att gå och lägga mig i tid. Men det kanske gåt lättare ikväll om man är så trött.
Jag mår bra på dagen, förutom just nu då jag har fått lite ont i halsen men annars mår jag bra på dagen men på kvällen mår jag jätte illa och har kräkt några kvällar nu.
Trodde inte det var vanligt att må illa på kvällen, trodde det var morgonen som var det optimala. Men men Någon mer som mår illa på kvällen?
Går in i v.8 på onsdag!!
Fy, nu har mitt illamående kommit, börjar varje dag med att kräkas två gånger.
Vet inte vad jag ska göra, är så jobbigt att må dåligt hela dagarna, det tär på psyket.. Kan man inte bara vara glad och må bra?
Knäckebröd kan lugna ner illamåendet.
(säger jag själv som mår furktansvärt illa just nu och inget knäckebröd i sikte...)
Monki - jasså gör du de ,vilket sammanträffande jag pluggar till undersköterska. va pluggar du till?