• tusa

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Supers skrev 2014-02-25 10:12:02 följande:
    Brukar plussa på dag 13, men börjar testa tidigare för att inte missa. Jag tror att det är ett blasto. Nu hoppas vi att lillfröt överlever upptiningen :p
    Vilken dag är ni på nu?ÅÅÅHH, jag döör av spänning, ni har väntat så länge!!
  • tusa
    Supers skrev 2014-02-25 14:56:36 följande:
    Tusa: Dag 10 idag så vi får hoppas på glad gubbe inom ett par dagar, så insättning till helgen el början av nästa vecka. Pemberly nu när du säger det så är det nog "bara" 1 tvådagars ägg vi har i frysen.
    Men vi har ju 2 hela försök kvar plus ev frysförsk men vi håller tummarna för denna omgång :)
    Aha, nu förstår jag, du testar för ÄL? Trodde du grav.testade! Är det långt borta? Vi har fått tid för VUL, 18/3, då är jag i v.7+6. Cool

Kanske 4a: Har ni fått nån ny tid? Lillstackarn, hjärnskakning Rynkar på näsan
    lilsis skrev 2014-02-19 16:09:14 följande:
    Har fått min remiss till GBP godkänd så om 6 månader borde jag vara opererad. Om en månad så ska vi göra en fertilitetsutredning på CVL i Uppsala. Så då borde jag veta sen om vi kam bli gravida på egen hand eller inte. Har Äl om en vecka, vore skönt om det tog sig då men jag tror inte det.
    Skönt när det händer saker! Solig
  • tusa

Håller också tummar för Er Supers!! Nu blir de ni!! {#emotions_dlg.flower}Cool

...mera väntan, kanske 4a.. Tur att ni är vana Obestämd Hoppas det går snabbt nu!

• tusa

Jag tyckte också det var jättejobbigt under ruvartiden!! Hade inga känningar alls, om nånting kände jag mig påtagligt tom, så var HELT säker på att det inte lyckats, så plusset på stickan kom som en verklig chock, kunde inte tro mina ögon!! Hade inge symptom alls alltså förrän under veckan efter plusset. Brösten kändes så klart, men visste ju inte om det var på riktigt eller bara Lutinusen(progesteron).

Jag plussade suuuper svagt på BIM -1. När har du BIM?

• tusa
    Supers skrev 2014-03-16 10:47:51 följande:
    Å här verkar äckel tanten vara på väg :( tog grav test o det var ju neg såklart. Testdag på torsdag egentligen.....
    Men det känns som om mensen är väg som sagt...känner mig bara tom..
    Supers hur har det gått?? Kom mensen eller var det grav. symptom?
    Jag kände mig åxå alldeles tom, men pluset kom ju ändå.
  • tusa
    Saturnus skrev 2014-03-25 20:37:53 följande:
    Hej!
    Hoppar med här, nyss hemkommen efter ett X och har många frågor. Jag blev av med min högra äggledare. Hur snabbt läkte ni? Jag funderar på att spola den vänstra äggledaren. När kan man göra det, finns det några restriktioner? Jag inseminerar, någon annan? För att optimera skulle ni göra insem endast vid ägglossning från vänster sida?
    Hej, blev åxå av med höger och spolade vänster, men fick inte tid förrän efter ca 4 mån, så vet inte hur fort jag hade fått göra det, rent medicinskt, om jag förstår din fråga rätt.

Vänstersidan kompenserar och tar upp även från höger nu när den är borta.
  • tusa
    Supers skrev 2014-03-26 07:29:43 följande:

Nä mensen kom..testade iofs inte på TD men det var ingen tvekan om mens..tyvärr tebax på ruta 1 och ev insättning först i vecka 23.....lång väntan....
    Rynkar på näsanGråter Såå trist!!! Hoppades ju så att det skulle gå vägen för er nu äntligen!! Du är en krigare och kämpe Supers {#emotions_dlg.flower}

...v.23 nästa anhalt då.. Hoppas du får njuta av våren Solig
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3