Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Kramis

Kanske 4a:
Kanske 4a, jag håller tummar, hoppas och skickar alla goda tankar jag kan till Er Bara 2 dagar nu till ni får veta! Håll ut!...men jag måste säga att jag trots allt tycker det låter mer positivt än negativt när jag läser här!!
Det är inte över förrän det är över och hoppas ska man göra tills det inte finns hopp längre
Kikar in och säger hej
Här möts man som vanligt av en blandning av glada och sorgliga nyheter..
Pepp till er som går igenom svåra tider nu... Jag vet var ni är och hur otroligt tungt och hopplöst det känns. Hoppas ni inte behöver vänta för länge på era små
Kanske 4a: Oj..ni har ett svårt beslut! Ta hand om er
Supers: Hurra!! Är ni i gång igen redan?? Så roligt att ni hann innan sommaren När har ni ÄP planerat? Är det ett nytt 3-pack ni köpt? v. 18+0 här idag och varit på RUL där allt såg ok ut, förutom att Liten är ganska liten och vi ska dit igen om 2,5v. Hur mår du nu? Taggad, orolig, lycklig?
Stort GRATTIS Pemberly och Majbebbe!!
v.37+1 idag, så fr.o.m igår så är vårt lill- officiellt färdigbakad och redo för världen här ute
BF är 29/10, så tror, och hoppas ändå på ngra veckor till..
Vi gjorde IVF och det gick vägen på 1a försöket!
Jag tyckte inte att det var en väldigt jobbig process ändå. Inte i jämförelse med att få X eller att vänta i ovisshet i 4år iaf...
Jag fick huvudvärk av sprayen och gick totalt upp 5-6kg av hormonerna på 1 mån, och det var ju jobbigt så klart. Huvudvärken höll i sig in i graviditeten och hade alltså ont konstant jan-april...Äggplocket gjorde fruktansvärt ont, trots morfin och de långa resorna till kliniken med övernattning osv gjorde ju det hela till ett större projekt.
Vänteperioderna, först på om behandlingen verkade, sen på om/när/hur många ägg som skulle mogna, till om ngra blev befruktade och skulle överleva och om/när det skulle bli ngn återföring, var så klart jobbiga, men inte så långa ju!
Ruvarperioden var värst, men inte heller den väldigt lång. Nu blev det ju plus på en gång, annars hade det säkert varit tyngre med flera behandlingar på varann liksom..
..sedan började ju stressen och väntan på v.12...RUL...v.32 osv
Supers, hur går det med vikten?
Härligt Majbebbe, v.12 nästa då
Kingston, har du testat mer sedan sist, eller har mensen kommit??
lilsis, lycka till du med med vikten