Mika1980 skrev 2012-03-17 09:30:18 följande:
Tusa: jag har redan sparat lite, och så kommer jag ta ett litet lån nu. Men innan jag kan sätta igång måste jag hitta en läkare som översätter danska recept - har tid på Mama Mia i maj. Kommer börja med ett färskförsök, och får förhoppningsvis ett par st till frysen också. Blir väl i sommar någon gång som jag åker..
Det är ju jättesnart ju!!

Ah, just det, lån, det sa du ju. Mitt arbetsminne är ganska kasst, så du får ursäkta att jag är lite trög

...det är förövrigt en av graviditetens sviter, sen sonen. Du vet det där med "ammningsträsket"? Ja, det gick liksom aldrig över för mig och jag är sedan dess mer eller mindre konstant lite förvirrad och oorganiserad
Du har ju nämt det där med översättning av recept tidigare, men jag förstår inte riktigt..är det ett problem? Förstår inte danskarna svenska ganska bra, eller?
Hëllef skrev 2012-03-17 09:18:48 följande:
tusa: Samma här, har också en burk apiforce hemma men vet inte om jag vågar mig på att äta dem. Du tar dem från mensens första dag till ÄL.
Ok, men då skulle jag ju kunna börja nu då? Har ju visserligen inte fått mens, men verkar ju vara i perioden innan ÄL iaf?
Petra 334 skrev 2012-03-17 10:10:38 följande:
Jag åt apiforce nu när jag fick mitt x så är lite nojjig att det var det som ställde till det. Men fick en jättetydlig stegring på ÄL-testerna och kände tom när ägget släppte.
Vi använder även pree-seed som ska göra det lättare för simmarna att ta sig igenom och get lite extra glid.
Jag använder menskoll deluxe på iPhone där man kan ligga alla symptom och massa annat. Man loggar mens ÄL och sex och kan se hur lång cykel man har och när nästa fertila period är :)
Jo, har ju hört att de som provat fått ett tydligt resultat

...men jag har mycket svårt att tro att det skulle kunna påverka ett ev X. Det var nog bara en väldigt olycklig tillfällighet för dig. Det har ju ingenting med hormoner att göra, X handlar ju enbart om rent fysiska hinder i ledarna, typ ärrvävnad, cystor osv, det är så jag förstått det iaf.