• kanske 4a

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Idag är jag inte alls lika säker som igår. Ser inte ens en skugga på testet idag. Mår inte lika illa heller däremot är jag förlkyld. Så det blir till att försöka ställla om sig att det inte blev något och vänta lite till.

• kanske 4a

Ja det tycker jag också, alla vi som är kvar ska plussa samtidigt! Fast jag har inte gett upp helt än, BIM är ju inte förrän lördag eller söndag. Men jag känner mig inte alls säker längre som jag var igår.

• kanske 4a

Usch vilken tråkig läsning virrpirr! Jag hoppas ni får bra svar från läkaren och håller tummarna för ett syskon mot alla odds!!

Tyvärr är det inga glada nyheter här heller, totalt neg i morse med och nu är mensvärken och finnarna här också. Så jag är rejält skengravid, spökstreck eller kemisk graviditet. Ingen av de alternativen känns så roliga men det är bara att bryta ihop och komma igen.

kram   

• kanske 4a

Tack för tummarna och de uppmuntrande orden. Jag använder ju tester från saveon och från något som heter sme-fertility fast testen är samma som de från billiga tester. De heter one step. Jag har ett vanligt och ett digitalt CB som ligger och väntar, men de håller till mars 2013 :) Men nu vill jag bara att tantskrället ska komma så vi kan ta nya tag. Och jag skulle inte heller gråta om mina cykler ville bli lite kortare igen, jag har haft perioder med bara 25 dagar, det är ju lagom :) Ska beställa både äl och gravtester till nästa omgång också. Klart att det ska funka till slut!

En fråga om din sidfot, skriver du i den varje gång eller kan man lägga in så den alltid kommer med när man gör ett inlägg? 

kram

• kanske 4a
    Supers skrev 2011-10-21 09:54:43 följande:
    Hej på er,
    Håller på tar äl test för fulla muggar men det gav fortfarande inge resultat...enligt min kaalender som stämt alla andra ggr ska jag ha äl idag...har dessutom känningar......iofs inte fått dom klassiska flytningarna än..
    Nå det kan ju vara så att jag inte har nån ägglossning denna månad...tänk vilket lyx det vore o få gå till gyn o kolla inför alla äl så man visste exakt vilken sida osv ;)

vi har i alla fall planterat lite simmare, så vi får väl se..hoppas hoppas.. ..
    Säger som ni andra nu är det dax för plussande :))
    Tänk om...bara tanken gör mig alldeles spattig.....man måste ju drömma lite i alla fall & hoppas :)

Stor kram till alla & ha en superhärlig helg. 

Så var det för mig den här månaden. Testade sista äl test dag 16 som är det senaste jag haft på länge, men inget utslag. Fick molvärk dag 17 och flytningar dag 18 och 19. Så jag räknar med äl dag 20 och en cykel på 32 dagar. Får se om det stämmer. Dag 30 idag så 2 dagar kvar i så fall, men det känns som hon ska komma när som helst.  Ska beställa billiga äl-tester så jag kan testa ända till plus den här gången, hatar att inte veta exakt :)
    Hoppas några små rackare har hittat rätt så det blir din tur nästa gång!

kram  
  • kanske 4a

Nä hörrni nu får någon söva ner mig och väcka mig om en vecka tror jag. Tänk om det är ett nytt X i min "friska" sida? Jag känner ju mig så konstig, molvärk/tryckkänsla sedan äl, illamående i tre dagar som försvunnit nästa helt nu, svidande pirrande bröst som är större till och från, och så de där kostiga skuggorna för några dagar sedan. Nu känns det ju som tanten ska komma när som helst och nu när jag började tänka så här får hon gärna göra det. Gaaah varför kan man aldrig slappna av och vänta bara. Det var ju så här det var i mars, jag fick inte ihop det med mina svaga test, mensen kom inte och sen ramlade 25-öringen. Nu är jag ju inte på BIM än så det skiljer ju från då, och då fick jag ju riktiga streck om än svaga, fast efter BIM. Nej nu ska jag försöka tänka på något annat.

• kanske 4a

Tack, man blir ju sinnesjuk för mindre. Jag önskar att jag bara kunde släppa det här nu och se vad som händer.  

• kanske 4a

Hej tjejer! Har haft en supermysig helg i Stockholm men tyvärr kom tanten på besök idag. Så det blir till att ta nya tag igen.

kram

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3