Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Håller tummarna i morgon RaraS, det kommer gå jättebra!
Håller tummarna i morgon RaraS, det kommer gå jättebra!
Jag håller tummarna för er båda RaraS och Trissönskan!!
RaraS vilka goda nyheter! Kram
Åhh grattis Sunflower!! Vad många ni är som är gravida i den här tråden nu, skoj! Jag längtar till det blir min tur.
Men usch vad jobbigt Trissönskan. Lite så var det ju för mig den här andra gången. HCG ökade normalt men jag blödde lite och de såg ingenting på VUL. En gång trodde hon att hon såg något som satt rätt men sedan ändrade hon ju sig. Och sen trodde hon att det satt fel men ändrade sig. Jag tror att hon såg hinnsäcken i äggledaren och lite blod i livmodern som hon först trodde var en hinnsäck. Väldigt oproffsigt gjort att utala sig innan man är säker. Jag håller tummarna för att den lill* bara gömmde sig och att du får se den nästa gång!
Sunflower: Skönt att höra att testen blir starkare och att du känner mer symtom. Jag tror dte kommer gå jättebra för dig!
RaraS: Inga mer bruna flytningar och ökade symtom är ju ett jättebra tecken, håller tummarna stenhårt!
Mmmbop: Ge inte upp än! Det är inte försent förrän tantskrället har dykt upp. Kram!
Kram och lycka till, till alla andra som behöver det också!!
Den här veckan är sista i skolan innan sommarlovet. Sen ska jag försöka jobba så mycket jag kan så vi kan göra något roligt i sommar. I höst startar mina sista kurser innan jag är färdig undersköterska. Sen verkar det som jag kan få ett timvik på sjukhuset som är det jag allra helst vill. Så tiden kommer förhoppningsvis gå fort till vi ev ska börja försöka igen.
Åh RaraS vilka underbara nyheter. Stort grattis!!
Grattis Sunflower!! Vilka underbara nyheter. Positiva vibbar i tråden, det finns hopp för oss andra också! Kram
Åh vad härligt. Varit borta en vecka och kommer tillbaka och möts av denna glädje!! Stort grattis alla som plussat och sett att pyret sitter rätt. Jag blir riktigt sugen att börja försöka igen men ska hålla mig åtminstonde till september :) Kram!!