Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Hemsk period du är i just nu! Vi håller tummarna!
Tack för att ni finns!
Halloj här kommer en testrapport. Kunde ana ett svagt smalt streck men det försvann när testet hade torkat. Har lagt upp bilder i mitt galleri men det är väldigt svårt att se. Testar imorgon igen, nu borde jag tentaplugga :)
Supers: Låter som du haft en trevlig helg och hoppas ni får till utan att det känns som ett krav.
Jag är trött, har huvudvärk, mår lite illa, molvärk och brösten svider liksom. Men jag försöker att inte hoppas fast det är ju omöjligt.
kra
RaraS kul att du också ser det :) Ja visst är det för tidigt men jag känner ju så mycket :) Jag har tester från saveon som jag brukar använda, men förra månaden fick jag för mig att bestsälla från one step och det är det testet jag tog i morse. Jag brukar inte få svaga streck annars, sist jag fick det var ju i mars när jag hade mitt X. Men det är det nog inte den här gången om det nu är något, för svagt streck på äl +6-7 kan man inte klaga på :) Jag mår illa hela tiden, inte så jag håller på att spy men det finns där och kaffet smakar inte som det brukar. Vilket är lite märkligt för det brukar inte komma förrän v 6. Men om jag nu inte är gravid så är jag då så skengravid som man kan bli!
kram på er
Eller hur :) Jag återkommer i morgon
Nu efter mitt andra x då jag tog bort äggledaren, känner jag av äl mer än någonsin. Jag blev nästan rädd första gångerna och trodde det var ett nytt X. Det är tydligen väldigt vanligt att bli känsligare efter ett X. Min mens har inte förändrat sig efter mina X. Jag förstår att du är orolig jag var livrädd efter mitt första X, men för de flesta går det ju bra även om det kan ta lite till. Några av oss har ju haft oturen att drabbas igen, men jag har iaf känt på mig de gånger det har varit normalt och den gången nu när jag fick mitt andra X visste jag direkt att allting inte stod rätt till.
Jag fick konstiga testresultat och började blöda och kände ett konstig tryckkänsla på vänster sida.
Nu är jag kanske gravid igen och i så fall är jag ganska övetygad om att det sitter rätt. Efterssom jag har plussat väldigt tidigt i så fall och alla symtom är normala, ingen konstig värk och inga blödningar, än iaf :) Efter mitt första X fick äggledaren vara kvar och sen fick jag 2 barn utan problem efter det. Men nu i mars fick jag mitt andra X på samma sida och då tog man bort den äggledaren. Kram!
Jaha dagens rapport :) Jag har testat med två test idag, ett är från saveon och ett är av märket one step (som är samma som jag testade med igår). Jag ser två supersvaga skuggor men de går inte att fånga på bild. Annars mår jag fortfarande illa, kaffet smakar inge bra idag, brösten ömmar lite, magen är svullen och jag tror faktiskt jag är gravid även om jag inte vågar ropa hej ännu. Bilderna finns i mitt galleri.
Kram!
Tack! Jag blir ju helt skakig av det här, trots att det är fjärde gången. Fast jag har ju varit gravid 6 gånger om det är något nu, om man räknar med X:en. Pratade med mamma förut som berättade om min kompis bebis som hon träffat, hur söt hon är osv. Hehe hade nästan lust att säga något men hindrade mig! Hon kommer dock inte jubla för det har hon aldrig gjort, hon måste först oroa sig och se problemen, sen kan hon bli glad.
hej och tack för alla tummar!!
RaraS jag veeeeeeeeeet att jag borde coola ner mig men det kan jag inte!! Jag måste testa varje dag för att ha något och jämföra med juh :) Men jag kommer bli grymt besviken om det inte är något, men i så fall tror jag nästan på kemisk grav eller missfall. För så här brukar jag inte må hur mycket jag än kan inbilla mig vissa månader. Och skuggor får jag inte på testen heller även om jag påstår det ibland haha. Men nu behöver jag inte anstränga mig för att se skuggan. Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på House, i morgon får vi se vad som händer :)
Kram på er ni är bäst!!
Förresten, kämpa på alla ni som har äl snart. Det är verkligen inte alltid roligt men det är värt det. Vi fick ju inte till det specielt bra den här gången jämfört med tidigare, men nu verkar det ju ändå finnas en chans.
Lycka till!