Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Okej! Har de sagt något om äggledaren du har kvar, om den "såg bra ut"?
Ja den ser bra ut sa de.
Välkommen hit Majbebbe, beklagar ditt X :(. Läskigt att få det utomlands dessutom, tur att det gick bra.
Stor kram till dig supers. Trist att cystan växer men jag tror du tog rätt beslut. Det fixar du!!
kram
Grip:Skit också för tantbesök! Att hon inte ens kan respektera att man är på semester :( hoppas det tar sig för er snart!
Här är det torka haha, jag har noll lust men än är det väl några dagar kvar till äl. Så vi får väl se. Jobbar ganska mycket och det är jag inte van att göra, så jag blir väldigt trött.
Men vad skumt, skrev ett meddelande här för några dagar sedan men nu är det borta. Jaja, jag ville säga välkommen hit till isabellabergström och jag beklagar ditt X och tråkiga besked om kvarvarande äggledare. Jag hoppas du får den hjälp du behöver. Du har kommit till världens bästa tråd iaf!
Galet vad fort det går för er som är gravida, snart har ni era goseknytten här!
Sjäv väntar jag på äl som aldrig vill komma den här gången. Dag 16 idag och känner molvärk nu, negativt äl test igår får se vad det visar i kväll. Har haft min mor här på besök en vecka plus att jag vairt sjuk så vi har inte fått till det en enda gång. Vi får väl se hur det går, vore ju en trevlig julklapp annars. Jag skulle haft en 4 veckors bebis här och snusa på nu om jag inte fått mitt andra X :(
kram på er!
Nähäpp, då blir det inget den här månaden heller :( Jag har fått min sons bacill. Hosta, feber och värk i hela kroppen. Han hade det en hel vecka så vi lär ju missa äl :( inte postivit på testet idag heller men det måste handla om dagar bara. Blä!