kanske 4a skrev 2012-08-30 20:42:22 följande:
Ok, läskigt. Vad har du för symtom då?
Alltså, första behandling mot BV fick jag 2009 men då sa dom aldrig vad det var, hade svår uvi samtidigt. Så jag kopplade inte att BV var det som luktade mellan benen :P
Trodde man skulle lukta lite. Så har alltid varit lite, men sen när jag träffade maken och började ha frekvent sex (baby making you know..) så blev det värre (det blir värre av det) och värre, på slutet precis innan utredningen började så fastnade doften på byxorna och det luktade liksom igenom allt.. :(
Så det var och har alltid varit mest doften och ökade flytningar som är lite lätt missfärgade (som jag inte heller tänkt på förrän läkaren frågade om det, har ju alltid haft det...) men så nu har jag senaste månaderna fått ont vid samlag, alltså om han kommer åt tappen. Och när läkaren tog provet och jag ryckte till när han höll på så reagerade han på att det gjorde så ont, men han sa att den såg röd och irriterad ut. Så han tryckte utanpå också på den och kändes ont då med.
Så sammanfattat: extrem doft, missfärgad och ökad flytning, ont på tappen (mer än det lilla vanliga man kan känna vid sex, alltså svider)
(maken kan bära bakterierna och ge tillbaka det)
Sen så, när jag fick en behandling så försvann ALL doft, var så jävla konstigt, då jag fattade du dåligt läget hade varit, att det faktiskt kunde lukta INGENTING.. Det kom dock tillbaka sakta efter mens. :(