Vad jobbigt Sunflower...fan :( De funderar inte på att ge dig metrotrexat, eller du ville kanske inte det?
Har märkt att det är mycket starka känslor här i tråden just nu, vilket inte är konstigt med tanke på allt som händer..folk blir gravida, får missfall och nya utomkveds, medan det för andra händer just ingenting. Det blir såklart en massa glädje, ilska, frustaration och sorg. Vi får försöka vara försiktiga i vår omtanke om andra, det är lätt att trampa varandra på tårna i sådana här lägen. Något som jag säkert har gjort ett flertal gånger genom oförsiktiga kommentarer. Jag står fortfarande fast vid att man bör varna folk som kanske inte är lika insatta som oss som har hängt här ett tag, när det gäller risker som de kanske inte är medvetna om. Sedan har man ju självklart ett behov av att prata om sina egna jobbiga erfarenheter, det är ju därför många av oss hamnade här från början. Men jag ska försöka minska ned på mina "skräckhistorier" nu när det är en del av oss som går igenom så jobbiga saker..vill inte skrämma någon ytterligare, men svarar på frågor om någon undrar någonting.
Ta hand om er tjejer.