Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
AlexandraViberg skrev 2012-07-16 20:17:30 följande:
älvärk kan ju misstas som något annat, helt klart. Men äl flytningar? Det är ju unikt för ju ÄL. Jag har många gånger trott att jag hade äl flytningar men när jag väl fick en förra månaden så märkte jag att det inte var så. Så jag tror inte att kroppen ställer in sig på äl flytning utan anledning?
Många märker ju inte av dom, men märker du dom t.o.m så tycker jag att det verkar konstigt att inte kunna bli gravid, många som blir gravid inom en månad efter ex missfall och det tog iallafall för mig längre tid än så att få noll på hcg efter
x.et.
Äl test skulle jag kanske dock inte lita på! Svårt att säga, har aldrig sett hur ett äl test ser ut vid graviditet, men många säger ju att det kan vara tok positivt vid grav också.. svårt, lika bra att gardera sig och skicka in några soldater! ;)
Det har vi gjort hela dagen (hahaha inte ordagrant) för vi har äl idag :D
Nej jag tycker inte jag borde ha sådan flytningar annars, det kan ju likna, ursäkta min frispråkighet nu :) men spermarester. Men vi hade ju mys i lördags och jag hade äl flytningar i fredagskväll med, med lite brunt i som jag brukar ha ca 2 dagar innan äl. Men åh andra sidan slutade jag inte blöda helt förrän 2 dagar före det (eller det var bara brunt sista två dagarna). Äl-testen litar jag inte på för jag har fåt positivt på de två gånger när jag varit gravid. Äh jag blir knäpp av allt spekulerande, vi kör på och håller tummarna.