Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Grattis Lemis!!
Grattis Lemis!!
vet inte vad jag råkat ut för, haft så ont imagen i flera dagar nu. Uppblåst och gasig och det spänner och är ömt i hela magen. Men idag är det tack och lov bättre. Äl +6 idag och i morgon kanske jag ska tjuvtesta :)
Nähä nu kommer paniken smygande igen, nästan så jag hoppas att jag får negativt test i morgon. Jag har ont på höger sida, bak mot ryggen och ut mot ändtarmen, precis som vid mitt andra X. Men grejen är att jag känt så sedan äl +4 och så tidigt kan det väl ändå inte fastna?? Och sen blev jag ju sjuk med uppblåst mage, gaser och jätteont i hela magen. Jag hoppas så att det bara är mina tarmar som spökar alt livmodern och ligament som bråkar för att det finns ett frö på rätt plats. När jag gjorde VUL efter missfall så sa läkaren att min tarm ligger väldigt nära äggstock och äggledare, för då hade jag också ont på höger sida. Tom hon var osäker om det var tarm eller äggstock hon såg, hon ville utesluta X helt säkert.
Man vet ju inte hur allting vuxit fast där inne, jag vet att jag har mycket sammanväxningar. Tänk att dessa fördömda X ska få förfölja en år ut och år in, aldrig får man vara glad. Om jag får ett svagt plus i morgon kommer jag vara livrädd. Enda trösten är att jag inte plussat tidigt vid mina två X och i morgon är det bara äl +9. Behöver era kloka tankar tjejer nu
Detta är psykisk terror, nu är smärtan tillbaka. På höger sida i ljumsken, strålar bak mot en punkt i ryggen och ut mot ändtarmen. Jag blir kocko av detta. Tänk om det sitter på höger sida nu, då blir det inga fler barn här,