Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Nu åker jag på VUL, nervös!
Nu åker jag på VUL, nervös!
Nå, nu ska ni få en uppdatering av mig.
Det går inte alls bra för oss, var till kliniken i fredags för spolning och det gick inte alls. Äggledaren är helt tät. Så det är inte så konstigt att jag inte blir gravid. Det gjorde vansinnigt ont när de försökte spola och mådde dåligt hela dagen efter.
Så nu blir det IVF försök till hösten. Tyvärr så känns det mest jobbigt och inte en möjlihet till familj så jag jobbar på min inställning nu.
Fick bruna flytningar igår och paniken infann sig, har ju inga symtom direkt. Idag har det kommit lite lite brunt men nu känner jag av halsbränna så jag hoppas det betyder att det går framåt. Bara att vänta och se, hur lätt det nu är. Nu åker vi och campar en vecka så vi hörs då. kram till er alla!
Hej tjejer. Här går det inte så bra. Var på nytt VUL idag och först hittade han inget och sen en hinnsäck som är alldeles för liten (2 mm och jag är i v 6+0 idag). Så det verkar vara en MA den här gången, nedrans skit!!!! Aldrig ska man få vara glad. Nu vill jag bara att eländet ska komma ut så vi får börja om. Nytt VUL om 10 dagar om inget annat händer.
Tack alla det är verkligen inte roligt. Fick veta idag att hcg bara var 616 så nu känns det verkligen kört.