Ella Jade skrev 2012-03-04 12:48:47 följande:
Oj!! Testade du precis nu eller?? :D GRATTIS! Skönt o inte vara ensam om det.. Jag testade också svagt på 1 mars, men det blir lite starkare för varje dag.. Ja, svägerskan min hade fruktansvärt ont i både rygg/mage en vecka innan hon plussa, och hon har BF snart så det är säkert normalt.
Vad sa de om din andra äggledare efter operationen då? Jag väntar på min journal som är på väg till mig.
Ja precis, jag har tid om ca 3 veckor då är jag i vecka 6+3 tror jag (v 7 så som jag räknar). Ring o boka direkt imorrn. :)
Ja precis, november, men jag väntade ut en mens först och två mån efter plussa jag. Ja, känns som chansen för två x i raken är miiiiinimalt!
Ja fast det jag skrev om var när jag plussade med
X.et, har jätte svaga streck nu också, knappt så man ser! Men vi tror att jag är gravid, ska vänta några dagar och testa igen!
Fick aldrig prata med min kirurg men läkaren sa och det stod i mina journalen att den var utan anmärkningar, men de vet ju inte hur de ser ut inuti, så det vet man inte riktigt.
Ja! Jag ska vänta och plussa lite starkare först så jag är helt säker på att det är något, det är svårt att vara säker innan man ser ett starkt plus! :)
Okej! Gick ju snabbt ändå, kommer se detta som ett mirakel om vi blev gravida utan mens emellan, såhär ser mitt streck ut på kvällskiss (lite trixat, så svårt att fota så svaga streck) efter massa toabesök på bröllopet jag var på efter för stort cola intag:

Så vi håller tummarna nu!