-
Trist! Ja det är väl så de tjänar sina pengar. Men visst känner man sig blåst! Dock en jättefin bild.jakeline skrev 2011-04-03 20:16:02 följande:fick bara en bild... Hmf. jag hade missförstått det hela. Fan hade jag vetat det hade jag inte dragit med make och son... :P läs mer i bloggen :) mewithpeanuts.blogspot.com -
MiAmore: Oj!!! Här har jag visst missat nått. Förstår varför du jagat mig på fb. *Skrattar* Grattis!!! Det var väl jätteskönt att det äntligen blev ett plus. Jag var också mycket tröttare med nr två, men det är ju för att man inte har den tiden och möjligheten att lägga sig och vila när man behöver för man redan har ett bustroll att hålla reda på.
Grattis än en gång!
Själv blev jag moster den 7 maj till en liten Emma. *mys* Önskar att jag kunde få träffa henne snart, men det lär väl dröja eftersom syrran bor i NY.
-
Nä jag förstår det. Det håller man ju gärna lite hemligt tills den kritiska biten är över, eller i alla fall tills man sett ett hjärta slå.MiAmore skrev 2011-05-09 21:52:38 följande:Miniluvan: hehe ja det är därför jag jagat dig. :-P Men som du säkert förstått är det inget vi pratar om öppet ännu. GRATTIS till att ha blivet moster!
Tack! Ja det är roligt, det är ju syrrans första och troligen blir det även hennes enda barn. Hon är ju lite till åren kommen.
-
MiAmore: Bastian blir 2 nu i juni och Matteo blir 9 månader nu i maj. Jag trodde också att jag väntade en flicka, allt var annorlunda tyckte jag men icke, det var en liten prins där inne andra gången med.

-
Jakeline: Hur går det? Ingen bebis än? Kommer kanske på utsatt datum. Antar att du börjar känna att det är dags för lilla bönan att komma ut nu?
-
Jakeline: Vet precis vad du menar. Jag var så trött på det att jag nästan började lipa hos bm sista besöket. Hon tyckte nog lite synd om mig så hon gjorde en hinnsvepning och två dagar senare var Matteo ute. Så istället för att komma den 21:e kom han den 19:de. Håller tummarna att bebben tittar ut snart. Inte kul att behöva gå över.
-
Jakeline: Jo jag vet hur det var där i slutet med ett bustroll. Jag hoppas att det kommer igång här i helgen.
-
Ja det är ju inte helt kul med sjuka barn, men visst kan de små varma fötterna vara skönajakeline skrev 2011-05-21 10:28:27 följande:Trodde det skulle sätta igång inatt, när sonen hade febertopp och yrade som värst. Jag hade relativt täta sammandragningar, men så somnade jag i från dem. JÄkla böna och retas! Bra iofs när sonen är sjuk iom att vi nte vill smitta ner barnvaktens barn. :P Kan informera om att en tvåårings feberheta kropp är perfekt som värmedyna om man inte orkar gå upp och värma en vetekudde. Hans små fötter låg mot mitt ryggslut och lindrade... :P
Jaja, snart så. Bönan tränar lite inför sin stora debut. :P
Själv har jag två dunderförkylda barn varav ett sover hos oss några timmar på morgonen och det är också en liten värmedyna. Mysigt, då jag är så frusen av mig.
-
Grattis Jakeline! Så söt, med tummen i mun
.
Förstår att du är trött, jobbigt med en lång och utdragen förlossning. Hoppas ni får vila upp er och njuta av lilltösen. Kram
-
Jakeline: Jo jag vet det där med att åka in sent. Vi åkte in vid två tiden på natten med Matteo. Som tur var så gick det väldigt snabbt andra gången så 4,12 var han ute. Det gick så snabbt att jag inte riktigt hann med. Det jag hann med var smärtan då jag inte hann få någon smärtlindring förutom lustgas.
MiAmore; Ja njut för du saknar det sen. Jag saknar lite att vara gravid ibland. Dock vill jag inte ha fler barn nu. Kanske beror det på all sömnbrist och bråkiga barn, särskilt ett som har sin 2 årstrots nu. Samtidigt har vi nog bestämt oss för att 2 barn räcker. Grattis till 8 v.