Inlägg från: Miniluvan |Visa alla inlägg
  • Miniluvan

Här peppas det, del 9

Cornelia: Tack tack! Ja det börjar närma sig nu, hoppas jag... 10 dagar till bf.

Jakeline: Sudda bort mörka tankar och tänd lite ljus i sovrummet och ha lite romantik, det är då bebis blir till. Hjärta

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Ingen bebbe än, 3 dagar till bf. Vill ha ut bebben nu!!! Jättemagen håller på att spricka!
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

MiAmore: Tack!
    Hoppas det funkar med Glandinet denna gången också.  Håller tummarna.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Nu verkar det hända saker här. Slemproppen gick (hela) för ca en timme sen och nu har värkarna satt igång. Det är 6½ min mellan. Hoppas inte att de avstannar denna gången.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Tack så mycket tjejer!

Hjärta

Förlossningsberättelse kommer lite längre fram. Kram

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    Tekla78 skrev 2010-08-23 08:56:33 följande:
    Wow, grattis till tvåbarnsmamman!!! :) (och resten av familjen också för den delen) Så häftigt att tänka sig livets mirakel! Vilken härlig mage du hade på slutet!
    Tack så mycket! Ja magen var stor och rund. Hahaha! Nu är den inte så fin vill jag lova. Men vem bryr sig när man har två fantastiskt fina pojkar.
    ♥ Bastian 090615 ♥ Lillebror 100819 ♥
  • Miniluvan

Tekla: Kul att det funkar med dagis. Bastian verkar ta det hela bra. Han älskar lillebror, han pussar, kramar och klappar honom hela tiden. Ibland är han lite för hårdhänt, men det är lite svårt för honom att förstå att lillebror är ömtålig. Han vill ju ha mycket uppmärksamhet, det märks för så fort jag ska amma så hittar han på bus, men annars går det faktiskt bra.

Jeskan har väl en sådär lite mer än en månad kvar. Hon verkar må fint, chattade med henne för några dagar sen. Vi får skälla på henne så hon kommer in och uppdaterar oss lite.

Lycka till med alla bebisverkstäder och till bebben i magen Cornelia. Lycka till med RUL, det kommer att gå fint ska du se.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Jakeline: Ja lillebror heter Matteo. Det tog lite tid att bestämma för vi stog och valde mellan det och Leon, men det blev till slut Matteo.

MiAmore: Ja nu är söndagen här! Hur känns det? Någon mens på g?

♥ Bastian 090615 ♥ Matteo 100819 ♥
  • Miniluvan

Grattis Jakeline! Va roligt! Ja jag testade flera gånger, bara för att se att det verkligen var två streck, gjorde det ärven med Bastian. Hihihi. Lycka till nu med allt. Så jagar vi andra vidare på våra mål, vissa jagar Plus andra en smalare midja Gravid. Kram

MiAmore: Trist, det är bara att mysa vidare. Hjärta

♥ Bastian 090615 ♥ Matteo 100819 ♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9