Inlägg från: Miniluvan |Visa alla inlägg
  • Miniluvan

Jag har fortfarande min vigselring på mig. Tror inte jag hade det så länge med Bastian. Denna gången har jag inte svullnat så mycket.... än...

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    MiAmore skrev 2010-07-06 13:17:31 följande:
    Nu har vi bestämt datum för syskonstart! Efter mensen i september slänger vi kondomerna och försöker på allvar! Pratade innan om att vi skulle sluta skydda oss i sept, men inte börja försöka aktivt förens i okt. Men nu har vi alltså bestämt oss för att inte bara sluta med kondomerna efter mensen i sept, utan vi ska verkligen börja försöka aktivt då! Känns konstigt och underbart på samma gång. *glad*
    Grattis!
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Ja då har man varit hos bm igår, allt var bra, sf 33 och blodtrycket lite lågt men ok, 100/60.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Så spännande med lite verkstäder här i tråden.

Själv har jag börjat få mycket förvärkar nu. Igår hade jag förvärkar hela kvällen med 4--5 mins mellanrum, men de avtog framåt midnatt så jag kunde sova ok. De är inte så farliga idag så jag har varit ute och lekt med Bastian på lekplatsen hela förmiddagen. Nu sover det lilla trollet och jag får vila. Nu är det riktigt tungt och svettigt. Bebben får gärna komma snart.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    Cornelia13 skrev 2010-07-24 21:00:14 följande:
    När var det du var beräknad till nu igen??
    21 augusti så en månad till.
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    MiAmore skrev 2010-07-26 16:22:45 följande:
    Fasen också... Lovade mig själv att jag inte skulle bli skengravid denna gången, men nog sjutton har jag nog gått o blivet det ändå..
    Hahaha
    ♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Var inne på kk igår efter bvc med Bastian, de tyckte att min smärta i underlivet det skulle kollas upp. Det visar sig att blygdbensfogen luckrats upp och det är det som gör ont, går inte att göra nått åt med smärtstillande eller så. Så nu får jag inte bära Bastian, inte lyfta nått tungt för då kan förlossningen sätta igång. Det är ju inte farligt om det händer men ett par veckor till kanske han bör stanna inne.

Släpar mig nu fram på kryckor och det är inte helt bekvämt, kan ju bara använda dem när mannen kan ta B.

Ja det var lite uppdatering efter gårdagens bravader. Ha det så bra.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan

Tack tjejer, det är ganska jobbigt nu men man får bara bita ihop och hålla ut. Bastian kom på bf så han var väldigt punktlig. Men det är inget som säger att denna bebisen kommer att vara det enligt min bm, finns inga regler eller riktlinjer på det där.

♥ Bastian 090615 ♥
  • Miniluvan
    MiAmore skrev 2010-08-06 08:38:55 följande:
    Min mens kom sent igårkväll. Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev. From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga
    Trist!
    ♥ Bastian 090615 ♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9