Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2011-04-17 19:02:12 följande:
    nu är det tre av de jag vet som skulle ha i maj som fått. Mannens kusse fick tvillingar förra veckan, det blev akutsnitt en månad pga HF... men de var stora för sin ålder, den minsta vägde 2,5 och den större över tre så tänk om de fått vart inne ett tag längre... :P jättetvillingar. :P De två andra är här på FL båda med HF. Är glad att jag sluppit. 

BM imorgon och tre veckor kvar att jobba. Nedräkning på hög nivå! :P FInns magbilder i galleriet och i bloggen.  
    Oj, måste kännas som att det är jättenära nu, när så många som skulle ha fått i maj redan fått?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-04-17 19:42:11 följande:
    fast det gör ju inte det... känns som om jag varit gravid i evigheter och fortfarande har evigheter kvar... även om jag vet att jag inte har det... 
    hehe.. Ok *ler*
    Själv väntar man på Äl. Bör äga rum runt tisd. Äter Glandin denna månaden, och dem 3-4 sista dagarna har det känts i magen precis så som jag minns att det kändes i magen när jag åt dem månaden jag blev gravid med Milo. Hoppas det betyder något bra
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-04-17 21:01:31 följande:
    håller tummarna!  
    Håll dem hårt
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag behöver ert råd tjejor!! Utefter en 28 dagars cykel bör jag ha äl imorgon. Fick pos äl-test nu precis. Vet att det betyder att äl äger rum någon gång inom 24-48h. Så det skulle kunna stämma isf att äl sker imorgon. Frågan är, vilket tror ni är bäst. Att försöka få till det idag eller imorgon? Tror tyvärr inte min man kommer orka (eller ha lust) att ha sex både idag och imorgon. Så det är liksom antingen idag eller imorgon som gäller. Vad tycker ni?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-04-18 10:49:40 följande:
    Kör i kväll coh i övermorgon då... då har ni ju säkrat rätt bra, tycker iaf jag. 
    TROR att vi väntar tills imorgon. Igår var testet så neg det kan bli så.. Vi fick till det både o torsdags och i lördags, så vi har ju dessutom täckt upp det ganska bra redan..SVÅRT beslut, vill ju så gärna att det ska ta sig nu..
    Vi har som sagt kör på var annan dag sedan i torsdags, så jag är rädd att maken inte orkar köra på var annan dag mycket längre. Känns lite som att få till det är idag eller imorgon och sen inte köra på mer på några dagar, för mannens del, som gäller nu
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-04-18 11:12:03 följande:
    ok då skulle jag nog också köra imorogn, och sedan kanske vänta någon dag och sedan igen. :P hoppas sååå att det är er tur nu! det är ni värda! 
    Tror vi kör på det ja
    TACK för att du hoppas o vill för oss Hjärta
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Guben har visat ganska tydligt att han vill försöka få till det ikväll så.. Önska oss lycka till med "bakandet".

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Äl var troligtvis igår. Pos äl test både i måndags o igår, o igår hade jag dessutom jätteont vid äggstockarna hela dagen. Har fått till det torsd, lörd, månd o igår. Nu ska det väl ändå vara vår tur?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Ska på en undersökning den 3 maj som hade varit skönt att slippa. Så håll tummarna extra hårt nu!

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9