Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Min man väckte mig i morse och sa "älskling, du behöver gå på toa.." Jag fattade trots att jag var trött o lite yrvaken, rätt fort vad han menade med det. *ler* Han ville att jag skulle testa mig med det digitala testet innan han körde till jobb den sötnosen. Hjärta  Och, självklart visade det "gravid". Då gav han mig en stor kram och log och sa "ok, man får väl börja tro på det nu då". *skrattar o ler*

Tekla: Tack Håller tummarna för dig! När var det du hade bim?
    Jo op kommer säkert gå bra, men det är ju så klart nervöst ändå

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-03 08:56:10 följande:
    vad härligt!
    hihi, ja jag tror att han "fattar" det på ett helt annat sätt denna gången
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-03 09:24:29 följande:
    det är ju alltid lite overkligti början. :P jag kom ut, grusig i ögonen, och frågade hur måna streck han såg... :p
    Ja visst är det det När jag testade mig i söndags var Fredrik i köket och visste inte att jag testat mig. Så när jag såg strecket träda fram sprang jag ut i köket, ryckte med mig Fredrik o sa "älskling, kom, jag tror att jag är gravid".
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag jättetrött och vill mest bara sova idag. Har varit på sjukhuset hela förmiddagen med sonen, och det tog ordentligt på mina krafter. Han har fått operera bort polyperna och tömt vätska från öronen. Kan inte minnas att jag var så här trött med sonen

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-05 14:54:36 följande:
    hur gick det då? hoppas att det gick bra! Jag var också tröttare med denna. Men det är ju mycket för att man redan har en hemma som pockar uppmärksamhet.  
    Jodå, det gick bra. det var själva uppvaket som tog längst tid. Operationen tog bara en halvtimme.
    Jo man har klart mer runt omkring sig denna gången, plus att jag jobbar mer denna gången. Med Milo var jag ju bara timmis och jobbade i snitt 3-4 dagar i veckan. Nu är jag fast anställd och jobbar 85%. Det är så fort jag varit iväg på något som jag sedan när jag kommit hem blir så där sjukt trött, och det kan jag inte minnas att jag blev med Milo
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-05 15:22:06 följande:
    det är ju lite så i början också. Sen glömmer man SÅ lätt hur det var förra gången. :P 
    haha, sant Hur mår du själv nu?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-05 18:43:30 följande:
    jo jag är rätt glad över att det är sista arbetsdagen på läänge i morgon. Men är ändå vid gott mod. Fick tag i en fin syskonvagn igår också för en billig penning. så nu är bönan välkommen när den känner för det. Eller, ja, jag ska packa bb-väskan också...
    Då är det din första lediga dag idag då? Hur känns det?
    Ja jag såg det i din blogg Den ser fin ut
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag ska ALDRIG mer köpa graviditetstestet Preg.. FY vad rädd jag blev tidigare idag. Jag var i stan i förmiddags och var bla inne på apoteket. Då kunde jag inte låta bli att köpa ett graviditetstest. Valde då alltså Preg. Det billigaste testet dem hade, men det skulle vara 99% säkert och jag är ju på Bim+3 idag. Testar mig med det när jag kommer hem. NEGATIVT?! What da... Skäms  Blev verkligen jätterädd och ledsen, och ringde till mvc och sa som det var. Ringde sedan maken och berättade för honom, och han blev så klart också rädd och nervös. Sådan tur är var dem snälla och förstående, så jag fick komma in direkt och göra ett graviditetstest där. Testet där var POSITIVT!!! Skrattande  Så då kunde jag pusta ut igen. Tittade på testet igen nu för en stund sedan, och NU syns där ett svagt svagt streck. Ringde så klart min man så fort jag kommit ifrån mvc, och han blev så klart också väldigt lättad och glad. *ler* Nu ska jag inte ta fler graviditets test!! *ler* Åtminstone inte av det märket...

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-06 15:54:29 följande:
    haha SLUTA testa dig nu! :P
    haha, ja ja jag SKA Men jag har fortfarande så svårt för att fatta att jag äntligen är gravid, så jag ville ha det bekräftat en gång till *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2011-05-06 18:17:33 följande:
    jag testade mig två gånger den här gången.  
    Detta var min tredje. Fjärde med det på mvc *ler*
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9