-
-
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4
-
Amanda var också helt slut efter vårt trevliga fika idag, hon sov i säkert tre timmar när vi kom hem. Sedan var hon pigg och glad medan vi hade besök och nu har hon sedan länge somnat för natten, två timmar tidigare än vanligt. För första gången i sitt eget rum också :)Vi kommer gärna på scrapbookingen!Scrapbookingträff tors 3/6 kl 13:00 (plats ej bestämt)
Maria & Myra
Katharina & Astrid
Maria & Emmy
Sussie, Linus och EmiliaSofia & Amanda
Jag passar på att boka in en knytislunch hos mig nästa vecka! Alla kan ju ta med det man vill och så gör vi massa skålar. Jag utgår ifrån att vi gör sallad men om någon vill ta med paj, bröd eller någonting annat så går ju det också bra. Om det är fint väder kan vi äta ute på vår fina innergård. Men annars kan vi vara inne, eftersom vi ändå mest sitter på golvet ryms alla trots att vi inte har så stor lägenhet. :)
Knytislunch ons 2/6 kl 11.00, hos Sofia & Amanda (Skidspåret 3b, Berghem)Sofia & Amanda (tomat, gurka och isbergssallad) -
Jättetack för idag Sussie och alla andra! Jag skriver genast upp mig på ny knytis
Knytislunch ons 2/6 kl 11.00, hos Sofia & Amanda (Skidspåret 3b, Berghem)Sofia & Amanda (tomat, gurka och isbergssallad)Tora & Gunnar (bröd) -
Godmorgon mina damer!!
Tack än en gång för igår, det var kanontrevligt att se er alla!!! Mysigt att surra, få se alla bäsarna och deras trevliga mammor, såklart!!
VeganMaria: Igår var som sagt var ingen bra dag för L, men han brukar vara som en solstråle så det blir extra markant när han har några gnälliga dagar. Just nu tycker jag att min två yngsta barn låter väldigt mycket, väldigt högt och mest hela tiden, men det går väl över
Bodil: socker och koffein-chocka kroppen brukar inte vara ngn hit.Det var gott med ritktig mat sen på kvällen.
Maria: Lilla Emmy är nog inte spring-typen, gillar mer gymet såg jag. Lilla skruttan, de är för goa!!
Jag kunde inte kopiera den så jag fick skriva om den:
Knytislunch ons 26/6 kl 11.00, hos Sofia och Amanda (Skidspåret 3b, Berghem)
Sofia & Amanda (tomat, gurka och isbergssallad)
Tora & Gunnar (bröd)
Sussie & Linus (majs, paprika) -
Knytislunch ons 2/6 kl 11.00, hos Sofia och Amanda (Skidspåret 3b, Berghem)
Tora & Gunnar (bröd)
Sussie & Linus (majs, paprika)
Skriver in rätt datum bara
Jag tror att jag och twinsen ska försöka komma på den där knytisen. Men jag avvaktar på att skriva upp mig på listan så jag slipper stryka mig från den. Det är så himla mycket nu! Jag har en massa saker varje dag nu ett tag framöver och från och med nästa torsdag ska jag på allvar börja skriva på mina artiklar igen. Det betyder att jag inte kommer att ha så mycket tid och ork för annat. Att ha hand om tvillingar räcker gott och väl tycker jag egentligen. Att börja jobba lite (men ändå sitta hemma och göra det när bebisarna sover) känns just nu övermäktigt. -
Tora & Gunnar (bröd)
Sofia & Astrid (oliver och rödlök) -
Tora & Gunnar (bröd)
Sofia & Astrid (oliver och rödlök)
Maria och Emmy ( Fetaost) -
Tora & Gunnar (bröd)
Maria & Emmy ( Fetaost)
Anna & Mika (lime-aioli)
-
Det verkar som att det blir en pastasallad? Då kan jag ju komma med fullkornspasta i så fall. Kan nån vara snäll och sätta in mig i listan, det funkar inte för mig att klistra in..
Carro & Majlis (fullkornspasta) -
Tora & Gunnar (bröd)
Maria & Emmy ( Fetaost)
Anna & Mika (lime-aioli)
Carro & Majlis (fullkornspasta)
Maria & Myra (hummusröra tlll brödet) -
Tora & Gunnar (bröd)
Maria & Emmy ( Fetaost)
Anna & Mika (lime-aioli)
Carro & Majlis (fullkornspasta)
Lina & August (grillad kyckling)
Jag kommer dock lite sent, har en tid inbokad kl. 11, men det går snabbt så jag kommer senast 11.30. Om det är ok?