Hjälp! Min son är pervers!
Jag är förtvivlad. Jag är en mor som har två pojkar den äldste är sexton år. Jag har märkt att han förändrats mycket det senaste året och av nyfikenhet gick jag igenom hans dator nu på morgonen när han åkte till skolan.
Jag är förtvivlad. Jag är en mor som har två pojkar den äldste är sexton år. Jag har märkt att han förändrats mycket det senaste året och av nyfikenhet gick jag igenom hans dator nu på morgonen när han åkte till skolan.
Jag tror att det har KAN vara ett ecken pa att nagot ar fel (speciellt i samband med alla andra tecken du observerat hos din son och som fick dig att titta i datorn fran borjan). Men det KAN ocksa vara ett utslag for nyfikenhet som kanske gatt lite for langt, eller en sexuell preferens som bara finns i fantasin och som han inte ar intresserad av att utova i verkligheten. Hur som helst sa befinner sig hela familjen nu i kris och ni behover professionnel hjalp omedelbart, bade for att ga till botten med hans forandrade beteende, vad du hittade i datorn och vad det betyder, och for att laga era brustna relationer. Se till att pojken far komma till BUP sa snart som mojligt sa att ni kan borja vandra vagen mot en losning pa den mardrom ni alla verkar befinna sig i. Du och pappan kan inte sjalva reda ut detta, det behovs utomstaende proffs som kan se saken objektivt. Manga kramar och all lycka, jag forstar att detta ar en fruktansvard situation att hamna i!
Den som lider av en sadistisk personlighetsstörning har en önskan och ett behov att orsaka någon annans lidande, att dominera över den andre. Detta är ett mål i sig. Denne kan hitta på lagliga sätt att gå någon annan att lida, t ex genom att hänga ut någon offentligt, att förödmjuka någon annan, att straffa sina egna barn ovanligt mycket, m.m.