Inlägg från: Viola B |Visa alla inlägg
  • Viola B

Odd Molly för oss inbitna del IV

Wivi skrev 2010-07-12 13:12:31 följande:
    Du vet väl att Mathilde skickar!  Var på Mathilde sent i fredags och de hade så mkt att det känndes löjligt.
    Massor av tack och röda rosor till dig Wiwi! {#emotions_dlg.flower}
    Nu är min rosa wigwam + en chrysalis minigown + en chrysalis minidress på väg hem till mig. Det var ju jättesmidigt att få köpa från dem
  • Viola B
    alias skrev 2010-07-20 20:25:17 följande:

Den är väldigt trång över bysten och ryggen, jag behöver en storlek större i den än "min normala".

Då vågar jag mig inte på att köpa något från tradera. Jag måste nog få prova den irl.
    Jag har har lite byst, men avskyr när det drar i ryggen.

Tack för hjälpen  
  • Viola B
    Wivi skrev 2010-07-21 08:16:02 följande:
    för mig funkar min vanliga strl 1, men måste säga att den definitivt är i trängsta laget vid byst/rygg. Skulle nog haft en strl större egentligen, vet inte om den krymt i tvätten.
    Usch ja , man måste ju ta hänsyn till krympning och sånt också om man köper begagnat på tradera. Det känns vanskligt så jag hoppar nog över denna gången iallafall. Men det är en fin klänning
  • Viola B
    Hilti skrev 2010-07-22 09:26:12 följande:
    Å vad mycket som har hamnat på höstens listaSkrattande

Ni som har koll, finns det kvar någon Chrysalis minigown i almost black på rea någon stans? Jag är som vanlig "lite" sent ute.
    Jag kollar också efter den i almost black, men den verkar nästan omöjlig att få tag på nu Obestämd
  • Viola B
    Wivi skrev 2010-07-22 14:40:30 följande:
    ooopps blue lawn har 70% rea på all OM som är kvar. Försökte blunda hårt, men insåg att man inte behöver blunda om det är 70% el?
    Var det inte blue lawn som hade så hemskt dyr frakt eller blandar jag ihop dem med någon annan?
  • Viola B
    Wivi skrev 2010-07-22 15:12:26 följande:
    är du ute efter rea på denna strl kan det vara lite svårt. smultrongården har inte rea och har ingen aning om vilken strl de har men du kan ju testa och ringa.
    Bra tips! Tack!
    elma skrev 2010-07-22 14:47:40 följande:
    jo, de tar 30£ i frakt!!!
     urrk! Nä det får ju vara då. Det ska ju vara något riktigt bra för att man ska vilja lägga så mycket i frakt....
  • Viola B
    Ari Gold skrev 2010-07-22 17:29:46 följande:
    Det löser man genom att handla dubbelt så mycket som man vill ha och kränga på nätet. Det senaste jag beställde från Blue Lawn blev gratis.
    Haha, det är ju helt rätt att göra så förstås! Bra jobbat! Skål
    Jag är bara lite för feg för att ta risken. Tänk om man blir sittande med ett plagg som inte går att sälja.... 
  • Viola B
    smulan0 skrev 2010-07-22 21:23:40 följande:
    men skit då! Vet inte vad jag ska göra för att det ska funka... j-la blogger! Ha ha ha tyckte du jag var snäll? Vilka har jag missat???
    Jag försökte också kommentera din blogg idag. Bla ville jag tacka för tipset om rean på Polarn&Pyret. 
    Menjag skrattade glatt åt din lista med dem du inte ville köpa. Här är några jag tycker du missat... Hoppas ingen tar illa upp. Smaken är ju som baken och saker som jag gillar kanske ni skrattar åt '' 

Varitéartisten

Osmickrande kjolen

Frrrrrrrrrrrrrrrrrransar

Städvante

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV