Odd Molly för oss inbitna del IV
hilti, skickad!
hilti, skickad!
superfin! Grattis!!!
Angående höstens kollektion så fick vi höra från "säker källa" på vår Malmö-tur igår att det ska va riktigt tråkiga saker, mycket rutigt, gamla modeller med någon enkel ändring och högre priser. En fin variant av voile short dress i smutsrosa men annars inte mycket att ha. Dessutom ska det va äkta päls på vinterjackorna vilket jag tycker är väldigt trist! Känns inte alls som något OM borde stå för (tycker jag då).
Tydligen är väldigt många butiker sura på OM för att de ska öppna egen webshop och har därför i protest beställt hem mycket mindre från våren vilket förklarar varför allt tog slut så snabbt!
Ja jag vet inte vad jag ska tro, mycket kvalitetsproblem redan på vårens kollektion, fula modeller i höst, högre priser och päls på jackorna... Jag är mycket tveksam till hur min OM-kärlek ska överleva dessa test! Tur att det finns gamla godingar på Tradera!
Hur tänker ni?
grattis till alla fina inköp på T, och Dalai scarf är ljuvlig!
fick tips av pingla att 007A - Allover Printed Cottonpoly Tank - Chalk stl 1 finns till 70% på OMbutiken! Ingen som har vägarna förbi och kan hjälpa mig med inköp???