Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

Flock skrev 2011-02-01 17:40:20 följande:
    Hur stor är sannolikheten  att man budar på tre auktioner hos samma säljare, på samma dag, när säljaren i fråga har ute annonser på stl 1 och 4?? Trissa budet kanske??

Ser även att hon som lagt bud idag, även har haft en auktion ute, där säljaren idag har lagt bud.. Dessa två är från samma by..

Ställer mig frågande till detta och jag vet inte om jag vill lägga bud länge....
    Är det den där morsan och dottern som budar upp varandras auktioner? Mollymera hade koll på vilka det var! Kommer ihåg att vi var många som anmälde. Låter helt klar som du ska anmäla tycker jag!
  • smulan0

Längtar tills nästa släpp och min early spring dress!!! Hoppas det kommer snart! Beställningen från Deep fling lär väl dröja. Jag har inte ens fått det från första beställningen än!

• smulan0
    Amelié77 skrev 2011-02-03 18:12:20 följande:
    Jag hade spanat på en Ka-ching pocket dress på DeepFling men nu är den slutsåld i min storlek. Vet ni om de brukar få påfyllning eller är det helt kört att de kommer att få in fler?
    Ibland får dom påfyllning men inte alltid i alla storlekar.... Kan ju va någon som avbokar/returnerar också!
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2011-02-06 20:31:17 följande:
    Ja, jag såg dem  
    skitkul ju! Måste va en mammagrupp i annat typ av område än här i alla fall. Tror aldrig jag sett någon på Öppna förskolan/mammagrupp/MVC/BVC med Odd Molly.
  • smulan0
    Puffig Pingla skrev 2011-02-07 20:46:37 följande:
    Hahaa! Ni måste komma och fika hemma i mitt område. Jag bor ju i "Odd-Molly"-land. Inte en lattemamma tar ett kliv utanför huset utan Hunterstövlar, bugaboo och minst ett OM-plagg.
    Bävar för den dag jag väl lyckas hamna i en mammagrupp - då ska jag bara ha H&M på mig i ren protest.
    det är väl det alla andra mammor gör. Bara jag som inte fattar att dom är aktivt anti! (-;
  • smulan0
    Morty skrev 2011-02-08 09:53:04 följande:
    Säljaren har skrivit ett tillägg att det är en TiMo.
    jag skicka ett mail till henne och skrev att det är en by Ti Mo och att hon gjorde klokt i att ändra annonsen snabbt innnan den försvann!
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2011-02-11 08:16:12 följande:
    Då är du lite kortare än mig. Åh vad klurigt! Jag tror du kan ha en 0:a men frågan är kanske längden? Du kan säkert ha båda. Äh, vet du vad, jag kan nog inte råda...

Smulan0- du kanske vet? Du brukar väl ha 0 och 1? 
    Nu kom jag in lite sent men låter som en 0a tycker jag beroende på modell!
  • smulan0

Äntligen kom min Ka-ching pocket dress i dark magnolia! Mycket nöjd!!! Nu tycker jag resten av vårens kollektion (ja och våren i sig då) kan komma bums!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV