Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0
    anjis78 skrev 2011-01-07 18:15:32 följande:

Lite OT, men vet att många här också shoppar chillnorway. Hur är topaz tunikaen i storlek, kan jag som är 174 och 62 kg ha L? Skall gå ner några kg och vill att den funkar da också.

Då tycker jag helt klart M!
  • smulan0
    h80 skrev 2011-01-07 20:16:19 följande:
    de såg ju jättefina ut, vilken storlek har du?
    Jag gillar creams och by ti mo bäst vad gäller underklänningar. Vill gärna ha modeller där det även är lite spets upptill eftersom det ofta syns i ringningen på OMs modeller.
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2011-01-07 20:41:45 följande:
    Hur är Cream i storlek? Har kikat på såna men vet inte om jag bör ha M eller L
    Jag tycker dom är normala. Väldigt töjbara. Reglerbara axelband. Gillar modellen Mitzy mycket!
  • smulan0

Mycket tips här:

Deep fling och Lisen.dk har börjat sina förhandsbokningar av spring 2011.

Charlotte göteborg har 50% och MYCKET fint kvar.... Oh vad jag skulle vilja ha saraband dress i svart! BLUNDAR HÅRT!!!

• smulan0
    smulan0 skrev 2011-01-10 18:28:06 följande:
    Mycket tips här:

Deep fling och Lisen.dk har börjat sina förhandsbokningar av spring 2011.

Charlotte göteborg har 50% och MYCKET fint kvar.... Oh vad jag skulle vilja ha saraband dress i svart! BLUNDAR HÅRT!!!
    oj nu var den slut... undrar vem som norpade den och inte lyckades blunda hårt.... *visslar oskyldigt*
  • smulan0

tycker att det finns en hel del riktiga godbitar i kollektionen som jag kommer köpa bums! Men generellt är jag besviken på en massa plagg och inte minst jackor och kappor... Däremot tycker jag att det verkar bli riktigt bra priser. Många plagg som jag trodde skulle kosta över 2000 kostar runt 1500. Dyrt men ändå bättre än tidigare!

Har gjort en absolutely no-no-lista i bloggen!

Vad tycker ni?? Tror det blir en dyr vår men inte tokdyr för mig!

• smulan0
    babarb skrev 2011-01-14 07:08:41 följande:
    Hej! Efter att läst här inne länge är det dags för ett första inlägg! Jag är så sugen på en Mah-Jong velour dress, men undrar hur den är i storlek? Jag har normalt stl 2 (176 cm, ca 60 kg), men vill inte att den ska sitta för tajt... Vad tror ni, stl 2 el. 3? Tacksam för era kloka åsikter!!Glad

Kram från babarb
    jag har ingen aning om det plagget men låter som du är lång och smal och då tror jag absolut stl 2!
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2011-01-14 09:43:18 följande:
    Åh najs! Har de något kvar? CN?
    Otroligt mycket kvar på rean i Borgeby. 70% på allt utom OM som det var 50% på. Från Chillnorway var det utplockat men mycket slub long sleeve, en del denim tunic, lite velourplagg i brunt och någon tröja i vitt. En massa Branting i alla modeller, färger och stl. Jättemycket Hunkydory bla två Go No Statement i vit/beige stl L och XL.

Även mycket Odd Molly lägger lite bilder på bloggen sen.

Helt klart väl värt ett besök om man bor i närheten!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV