Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0

Odd Molly för oss inbitna del IV

ajabaja kids håller på att lägga upp spring till förbeställning. Väntar på troublemaker dress....

• smulan0
    h80 skrev 2011-01-14 14:13:43 följande:
    det OM som var 50% förut, var det fortfarande 50 eller hade de sänkt det?
    det enda jag hittade på OM som var 70% var den fina cashmer-sjalen som kostat 5000kr! Men jag kollade inte så noga. Gissar att allt är sänkt ett steg!
  • smulan0
    Tabby skrev 2011-01-14 14:14:49 följande:
    Jippi, tillslut har jag hittat jackan .

Ringde Jepson på listan jag fått av OM och de hade kvar jackan och på rea .

Äntligen är det slut på sökandet.
    Har du fått ditt Humanity-armband????
  • smulan0
    Tabby skrev 2011-01-14 14:47:43 följande:
    Ja, det är jättefint . Tack igen för tävlingen.
    bara kul att det funkade utan problem med leverans osv!
  • smulan0
    h80 skrev 2011-01-14 19:25:03 följande:
    Åh vad glad jag är att jag åkte till Borgeby Glad hittade bla en OM klänning som jag höll på att köpa till fullpris när den kom. Nu var den på 70%
    Vilken var det?? Tror jag ska ta en tur dit igen imorgon!
  • smulan0
    mimmi006 skrev 2011-01-14 21:32:03 följande:
    Gaaaah... har precis kommit på att jag behöver en slipbottom dress i velvet och nu kan jag inte hitta någon. Att jag ska vara så seg!
    Den blir nog svår att hitta. Jagade en i höstas och köpte på ajabaja. Den är dock väldigt konstig i formen i alla fall på min kropp så det blev retur.
  • smulan0
    Fröken Vit i Madickenhuset skrev 2011-01-15 14:25:00 följande:
    Hej alla!

Är det någon av er som har denna eller liknande i plysch som har hållit sig fin flera tvättar.
    Jag tycker att de blir så "fula och slitna" efter ett par tvättar...
    Gör jag fel eller blir det bara så...?

Vill också tipsa om en vansinnigt rolig aktivitet på en tjejmiddag...
    Jag skriver om det på bloggen idag och kan med fördel bytas ut mot ett vanligt paket...
    Kram Fröken Vit

www.frokenvit.blogspot.com
    Jag håller med. Dom blir lite ruggiga tycker jag efter tvätt. Tror man ska köra handtvätt och 30% i fortsättningen. Jag har kört normaltvätt i 40%.
  • smulan0

Vilken är det?

Duntoffla skrev 2011-01-18 20:22:20 följande:
    Är det ngn som har koll på vilka butiker som nu börjat få in vårens plagg? Är det ngn butik som fått in Sundance Cardigan än? På riktigt alltså och inte bara förbokning.
  • smulan0
    Amelié77 skrev 2011-01-19 16:01:43 följande:
    Tack Duntoffla!
    Jag har inte sett nån av dem IRL, men jag undrar om inte dark powder är mer användbar än dark rose. Dark rose känns lite badrocks-aktig på ett sätt då den är så tuggummirosa. Men jag köpte ju Fondan i vintage chalk så då är jag rädd att dark powder är lite för lika i färgen. Lite dumt att ha två nästan likadana klänningar i nästan samma färg. Och jag gillar ju rosa också...svårt val det där! I februari kommer Seven Roses att öppna en fysisk butik i staden där jag bor så då kan jag äntligen klämma och känna på OM-plagg på riktigt! Jippiii!
    Jag har dark rose och gillar den skarpt! Men lite barbapappa-varning är det allt!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV