Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0
    h80 skrev 2011-01-19 21:08:10 följande:
    vet inte, men jag funderar på samma sak.....vi borde kanske starta en fb-sälj/köp grupp
    Det finns redan, den heter In Odd We Trust
  • smulan0
    Tindrisen03 skrev 2011-01-19 21:05:10 följande:
    Skall sälja en hel hög med Mollysar. Vad tror ni; Tradera el Blocket? Det är 3 flanellklänningar av olika sorter, en taradiddle, 2 Chrysalis omlottblusar, en one million dress och så lite annat smått och gott. Tycker att Traderas avgifter har brakat i väg så plus att Tradera verkar lite svajigt just nu. På Blocket kanske många är skeptiska dock där man inte kan se omdöme. Var tror ni att det går bäst just nu?
    Låter ju som väldigt mycket fint!!! Om du vill kan jag lägga upp på bloggen, blir ju gratis för dig då! Maila i så fall med beskrivning och bilder.
  • smulan0
    Lindis41 skrev 2011-01-21 16:16:32 följande:
    finns det ng köp o sälj tråd på fb??
    www.facebook.com/ (in odd we trust) Var tänkt som en sån tråd startat av en av tjejerna som är med i denna tråden. Det har inte varit så mycket aktivitet på senaste tiden men det kan ju ändras!
  • smulan0
    Helle skrev 2011-01-26 20:05:48 följande:
    Tack Då borde jag hitta. 

Ja jag kommer på torsdag och hem på söndag. Men det är bara torsdag em som jag har tid att tillbringa på stan. Resten av tiden är jag i Köpenhamn. Ska dock bo hos syster i Malmö så det blir lite pendlande.  
    ligger en butik på gågatan upp mot triangeln också som har by Ti Mo!
  • smulan0
    Helle skrev 2011-01-27 08:44:24 följande:
    Ooo, det är intressant. Vet du vad den heter?

Nu kanske det här är helt tokigt, men kommer man inte till Triangeln om man bara går i stort sett rakt fram från centralen? Jag tror jag hittar när jag väl är där, men det kan ju vara bra att var förberedd Förresten, var ligger Ajabaja, jag hittar bara till barnbutiken  
    ja det är det jag inte kommer på. Men den ligger på höger sida om du kommer från Gustav Adolfs torg. Ajabaja har flyttat och ligger nu på en bakom åhlens typ. Kolla in adressen på Eniro så du hittar!
  • smulan0
    Helle skrev 2011-01-28 08:31:49 följande:
    Tack för alla Malmö-tips! 
    Är det bara Factory som har ChillN? Eller finns det fler?

smulan0: jag hittade ett par butiker med By TiMo: Miranda Margareta och Guardaroba. Kan det vara någon av dessa du tänkte på?

Sorry för OT-kapning av tråden. Foten i munnen 
    nej ingen av dom. Ligger på gågata! Factory har också by Ti Mo. Tror bara Chillnorway finns på Factory.
  • smulan0
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:21:33 följande:
    Du vet att en av dem finns på DF va? Dock inte till den rabatten...Obestämd
    ja jag vet men jag vill ha fet-rabatt om jag ska klara rea-inköp + vårköp!!

Tack för tips om OM-butiken!!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV