Inlägg från: smulan0 |Visa alla inlägg
  • smulan0
    alias skrev 2011-01-02 19:06:37 följande:
    Jag var på Odd Mollys outlet i Barkaby idag, och säger - WOW!
    De hade så mycket, och så mycket fint! Och jag tycker nog att det mesta fanns i alla storlekar.
    Men, en stl 0 eller 1 hade varit idealiskt att vara, fast dyrt ...

De har 20% rea på outletpriserna nästa vecka ut, och kommer efter det att ta bort rean och packa upp en ny sändning i början av den veckan.

Jag kom lyckligt hem med en Sumthing Cardigan i blått - som jag jagat i ett halvår, och en Short Mesh Cardigan i purple, som jag sökt efter överallt men inte sett i någon enda webshop eller fysisk butik, enbart på produktbild.
    Jag kunde handlat mycket mer, men provrummen - och min egen tid - var en trång sektor.

Jag kommer dock ganska snart att åka tillbaka, och ta låååång tid på mig!
    wow vad jag vill bo i Stockholm just nu!!!
  • smulan0

rea-rapport från Borgeby i bloggen om någon sydsvensk är intresserad. Bara 30% på OM men 50% på all Chillnorway, Branting, Hunkydory, Desigual osv. Mycket kvar, i stort sett alla modeller i alla storlekar!

• smulan0
    h80 skrev 2011-01-03 11:34:08 följande:
    åååhhh, då får det nog bli en tur dit idag ändå......jag som tänkte skippa det. Var det mycket folk?
    Det var inte lika hysteriskt som i fjol. Helt ok. Kollade inte efter onyx dress men där fanns en massa agat dress i alla fall!
  • smulan0

jag beställde från fitts and company 23 december och det kom idag. Åkte på tull och moms. Otroligt nöjd ändå! Wrap från Burn baby burn!

• smulan0
    h80 skrev 2011-01-05 16:14:48 följande:
    nån som vet om man får byta reaplagg på borgeby? jag köpte en agat L, men den är förstor för mig
    jag har för mig att där var lappar där det stod att reavaror inte bytes...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV