Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
hej hoppar in :) Arctic root är starka.
Har käkat rr mellan mens och förmodad äl (har ett  test i mitt galleri som jag tror va precis innan det va som starkast för sen testade jag inte på ett dygn) Jag började med rr för att jag hade så jobbigt med mellanblödningar/spottings. Dessa slutade tvärt har inte haft en droppe :) men är nu på bim +11 utan mens och inte gravid enligt testerna testade för en vecka sen typ..... kör glandin 25 och vanliga "kvinna" vitaminer (folsyra)
Fick dock en flytning igår som va som riktigt seg äggvita med lite vita strimmor i!!!!! va fasen va det?? Kan väl inte ha äl 2ggr?
 Om man är regelbunden kan man få lite förändringar i cykeln om man börjar med rr men det ska inte va nåt "konstigt" vad jag förstått, men det kanske är onödigt med rr om man inte har besvär med sin mens cykel.
                    Är det någon som har fått lite ömma bröst när ni har börjat med rosenrot? 
När brösten börjar ömma sluta det ömma när mensen har tagit slut. Igår började ömma igen och det fortsätter ömma. Konstig känsla det här 
Nu har jag börjat med RR. Tanken är ju att man ska bli piggare, men jag är tröttare än någonsing, ser redan ut som ett lik, och då e klockan bara 18...
Nån annan som känner igen sig i detta?
Alphumlan83 och Juliii86:
Det är andra omgången jag äter rr och nu känner jag mig pigg men första månaden jag åt det så kände jag mig också jättrött.
Har också ömma bröst.